|
Nvidia shield, Android 7.0 anyone? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BoNJacobsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2017 kl. 14:45 |
Hej
Er der nogen som har opgraderet deres Shield til 7.0 ? Jeg har ikke fået updaten endnu, og jeg glæder mig rigtigt meget til at få en Prime app... mvh Bo
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den skulle komme til 2015 modellen indenfor en uge. Sidder også og venter spændt :)
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Nvidia har efter sigende regionsblokeret Amazon app'en.
Hvilket naturligvis er fuldstændig tåbeligt, nåe tjenesten er global... |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
BoNJacobsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
Ærgerligt, lad os håbe det bliver lavet om asap.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ellers er det altså til at gøre allerede nu. Jeg kører med appen fra Sonys AnTV, og det kører bare derudaf. Og billedkvaliteten banker Netflix synder og sammen. De leverer helt op til 15Mbit på 1080p, samt 640Kbit på lyd.
|
|
![]() |
|
Det lyder spændende.
Hvordan får man det op at køre?
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Så er 7.0 installeret, og med Prime Video som umiddelbart fungerer fint :)
|
|
![]() |
|
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det kan jeg ikke svare dig på, Flick Jeg har kun et 1080p TV og en 1080p receiver. Men jeg snakkede nu også om 15Mbit på 1080p :)
Men med det sagt, er du så sikker? For synes da jeg har hørt noget andet fra andre? Jeg kan dog ikke selv teste hvem af jer der har ret. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |