recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia shield, Android 7.0 anyone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia shield, Android 7.0 anyone?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BoNJacobsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-December-2007
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BoNJacobsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia shield, Android 7.0 anyone?
    Sendt: 18-Januar-2017 kl. 14:45
Hej
Er der nogen som har opgraderet deres Shield til 7.0 ?
Jeg har ikke fået updaten endnu, og jeg glæder mig rigtigt meget til at få en Prime app...
mvh
Bo
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 14:49
Den skulle komme til 2015 modellen indenfor en uge. Sidder også og venter spændt :)
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 17:58
Nvidia har efter sigende regionsblokeret Amazon app'en.

Hvilket naturligvis er fuldstændig tåbeligt, nåe tjenesten er global...
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BoNJacobsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 18:34
Ærgerligt, lad os håbe det bliver lavet om asap.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 22:17
Ellers er det altså til at gøre allerede nu. Jeg kører med appen fra Sonys AnTV, og det kører bare derudaf. Og billedkvaliteten banker Netflix synder og sammen. De leverer helt op til 15Mbit på 1080p, samt 640Kbit på lyd.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BoNJacobsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2017 kl. 12:14
Det lyder spændende.
Hvordan får man det op at køre?
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 19:42
Så er 7.0 installeret, og med Prime Video som umiddelbart fungerer fint :)
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ellers er det altså til at gøre allerede nu. Jeg kører med appen fra Sonys AnTV, og det kører bare derudaf. Og billedkvaliteten banker Netflix synder og sammen. De leverer helt op til 15Mbit på 1080p, samt 640Kbit på lyd.
4K virker ikke på Shield, med Sony APK'en
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 23:47
Det kan jeg ikke svare dig på, Flick Jeg har kun et 1080p TV og en 1080p receiver. Men jeg snakkede nu også om 15Mbit på 1080p :)

Men med det sagt, er du så sikker? For synes da jeg har hørt noget andet fra andre? Jeg kan dog ikke selv teste hvem af jer der har ret.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu