recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nVIDIA Shield Android TV ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nVIDIA Shield Android TV ?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nVIDIA Shield Android TV ?
    Sendt: 19-November-2015 kl. 19:07
Nogle af jer som har købt sådan en? http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/medieafspiller/NVIDIASHI500G/nvidia-shield-android-tv-500-gb

Da jeg har overvejet at købe sådan en som mit nye mediecenter da jeg bruger en boxee box nu, men da jeg har fået opstillet reciever og højtaler med dolby atmos vil jeg gerne kunne afspille film med det men kan min boxee box ikke, og da jeg har læst at denne nye fætter kan det vil jeg lige høre jer om den eller evt noget andet:)
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 20:02
Den kan ikke afspille Dolby atmos. Ihvertfald ikke med Kodi

Redigeret af Sploink - 19-November-2015 kl. 20:06
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 20:36
Kan Boxee Box ikke bitstreame? Det mente jeg da bestemt den kunne.. 
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Kan Boxee Box ikke bitstreame? Det mente jeg da bestemt den kunne.. 

Har slået alt til på min boxee box med true-hd lyd og de andre lydformater men når jeg afspiller en film som er med dolby atmos lyd vil den ikke afspille lydsporet`?

Har også kigget det hele igennem  og syntes ikke jeg kan finde noget om at bitstreame på den...
Til top
musikkman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér musikkman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2015 kl. 01:10
Gik selv fra boxee til shield.... Og det er en stor forbedring.... Stabilt og hurtig...
Sony 55hx855

Onkyo tx-nr 5010

PS3

Elac 249BE Højttalere

XTZ 99w12 18 ice subwoofer

sonos musik system

Ps. skal du holde en havefest, så prøv os:
www.lejettelt.dk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2015 kl. 01:48
Problemet med Shield er bare, at selvom boksen og OS godt kan klare Atmos gennem bitstream, så kan Kodi ikke klare bitstream endnu. 
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af musikkman musikkman skrev:

Gik selv fra boxee til shield.... Og det er en stor forbedring.... Stabilt og hurtig...

Går også og overveje at købe sådan en.. har du så købt den med  500 gb og hvilke program afspiller du med?
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Problemet med Shield er bare, at selvom boksen og OS godt kan klare Atmos gennem bitstream, så kan Kodi ikke klare bitstream endnu. 

nej det er rigtig men de kloge siger der ikke går længe inden at det kan lade sig gøre:)
Til top
mkjensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Maj-2012
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 13:18
Komplett.dk har den til 1.249/1.888 lige nu.
Til top
mkjensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Maj-2012
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 13:27
Hov, det slår Elgiganten med 1.199/1.799 pt.
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af mkjensen mkjensen skrev:

Hov, det slår Elgiganten med 1.199/1.799 pt.

Der er en remote inkluderet hos komplett, det ligner det ikke er tilfældet ved elgiganten? 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 14:30
Der er også remote med hos elgiganten.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu