|
nVIDIA Shield Android TV ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Baun87 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2015 kl. 19:07 |
Nogle af jer som har købt sådan en? http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/medieafspiller/NVIDIASHI500G/nvidia-shield-android-tv-500-gb
Da jeg har overvejet at købe sådan en som mit nye mediecenter da jeg bruger en boxee box nu, men da jeg har fået opstillet reciever og højtaler med dolby atmos vil jeg gerne kunne afspille film med det men kan min boxee box ikke, og da jeg har læst at denne nye fætter kan det vil jeg lige høre jer om den eller evt noget andet:)
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kan ikke afspille Dolby atmos. Ihvertfald ikke med Kodi
Redigeret af Sploink - 19-November-2015 kl. 20:06 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Kan Boxee Box ikke bitstreame? Det mente jeg da bestemt den kunne..
|
|
![]() |
|
Baun87 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
Har slået alt til på min boxee box med true-hd lyd og de andre lydformater men når jeg afspiller en film som er med dolby atmos lyd vil den ikke afspille lydsporet`? Har også kigget det hele igennem og syntes ikke jeg kan finde noget om at bitstreame på den...
|
|
![]() |
|
musikkman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Gik selv fra boxee til shield.... Og det er en stor forbedring.... Stabilt og hurtig...
|
|
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010 PS3 Elac 249BE Højttalere XTZ 99w12 18 ice subwoofer sonos musik system Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Problemet med Shield er bare, at selvom boksen og OS godt kan klare Atmos gennem bitstream, så kan Kodi ikke klare bitstream endnu.
|
|
![]() |
|
Går også og overveje at købe sådan en.. har du så købt den med 500 gb og hvilke program afspiller du med?
|
|
![]() |
|
nej det er rigtig men de kloge siger der ikke går længe inden at det kan lade sig gøre:)
|
|
![]() |
|
mkjensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2012 Status: Offline Point: 32 |
Komplett.dk har den til 1.249/1.888 lige nu.
|
|
![]() |
|
mkjensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2012 Status: Offline Point: 32 |
Hov, det slår Elgiganten med 1.199/1.799 pt.
|
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Der er en remote inkluderet hos komplett, det ligner det ikke er tilfældet ved elgiganten?
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Der er også remote med hos elgiganten.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |