|
NVIDIA shield dl lav og cast problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2015 kl. 21:22 |
Har købt en nvidia shield og har lidt problemer.
Når den er på Lan kan jeg kun hente med 50mbit. Har 100mbit normalt. Derudover virker cast delen ikke. Kan ikke caste DR og andre. Går jeg på wifi, falder dl til 33mbit, men nu virker cast delen. Andre der har oplevet at cast ikke virker ved Lan? Eller kan hente med mere end 50mbit. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du fuld opdateret den. Det gælder både Firmware, men også alle apps fra Play Store? For Google Cast havde problemer i en periode i oktober. Det skete lige samtidig med at boksen blev opdateret fra 2.0 til 2.1, så mange troede det var Nvidias skyld, men det var nu Googles.
|
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
jeg har tjekket her til aften og alt er opdateret. Cast delen virker ikke med LAN kabel i på min.
Er det mon en fejl på min så? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg har svært ved at forestille mig, at det skulle være en hardwarefejl. Min virker dog med kabel. Jeg har slet ikke brugt dem med WiFi.
|
|
![]() |
|
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Det lyder mærkeligt at du ikke kan hente med mere, men har du prøvet at teste med andre devices over LAN? For det kan jo være din router/switch den er gal med..
Men nu er 100 mbit LAN jo heller ikke meget, selv har jeg gigabit LAN, og henter/sender med ca. 400 mbit fra/til shield'en
|
|
![]() |
|
Nå ja, angående hastigheder, er du sikker på, at du ikke forvirres af bit og byte? Det lyder ikke ligefrem godt, hvis du kan kan hente med 50mbit over LAN. Er du sikker på, at du ikke mener 50mbyte? Der er jo væsentlig forskel.
|
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Den har stadig en del sygdomme. Prøv at skifte over på den og så genstarte den. Jeg har problemer med auto frame rate og hver gang jeg skifter hdmi over til den, skal jeg genstarte før den det virker.. Måske der osse kan være noget der forstyrrer Lan delen
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |