recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NVIDIA shield dl lav og cast problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NVIDIA shield dl lav og cast problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NVIDIA shield dl lav og cast problem
    Sendt: 05-December-2015 kl. 21:22
Har købt en nvidia shield og har lidt problemer.

Når den er på Lan kan jeg kun hente med 50mbit. Har 100mbit normalt.
Derudover virker cast delen ikke. Kan ikke caste DR og andre.

Går jeg på wifi, falder dl til 33mbit, men nu virker cast delen.

Andre der har oplevet at cast ikke virker ved Lan? Eller kan hente med mere end 50mbit.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 07:21
Har du fuld opdateret den. Det gælder både Firmware, men også alle apps fra Play Store? For Google Cast havde problemer i en periode i oktober. Det skete lige samtidig med at boksen blev opdateret fra 2.0 til 2.1, så mange troede det var Nvidias skyld, men det var nu Googles. 
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 00:38
jeg har tjekket her til aften og alt er opdateret. Cast delen virker ikke med LAN kabel i på min.
Er det mon en fejl på min så?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 09:59
Jeg har svært ved at forestille mig, at det skulle være en hardwarefejl. Min virker dog med kabel. Jeg har slet ikke brugt dem med WiFi.
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 14:51
Det lyder mærkeligt at du ikke kan hente med mere, men har du prøvet at teste med andre devices over LAN? For det kan jo være din router/switch den er gal med..
Men nu er 100 mbit LAN jo heller ikke meget, selv har jeg gigabit LAN, og henter/sender med ca. 400 mbit fra/til shield'en
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 15:25
Nå ja, angående hastigheder, er du sikker på, at du ikke forvirres af bit og byte? Det lyder ikke ligefrem godt, hvis du kan kan hente med 50mbit over LAN. Er du sikker på, at du ikke mener 50mbyte? Der er jo væsentlig forskel.
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2015 kl. 10:48
Den har stadig en del sygdomme. Prøv at skifte over på den og så genstarte den. Jeg har problemer med auto frame rate og hver gang jeg skifter hdmi over til den, skal jeg genstarte før den det virker.. Måske der osse kan være noget der forstyrrer Lan delen
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu