|
Nvidia Shield, ingen lyd - kun white noise |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2016 kl. 17:34 |
Jeg har tilsluttet en Nvidia Shield til min Anthem MRX-710 reciever.
Ved afspilning i Kodi (MKV, 5.1 DD/DTS/DTS-MA), får jeg fint billede, men kun hvid støj. Alt lyd er sat til passthrough, både på Shield'en og i Kodi. Umiddelbart er der mange andre som har oplevet samme problem, nogle har kunnet løse det ved at sætte lydindstilling på Shield til "Fixet", men mange har ikke kunnet løse det på den måde. Er der andre som oplever problem?
|
|
![]() |
|
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du skruet ned for lyden på fjernbetjeningen?
I Android TV kan man skrue lyden ned, og når man har lyden sat til passthrough så giver det white noise i Kodi, eventuelt brug SPMC frem for Kodi, da det er skabt til Shield, og blokerer for at skrue på lyden, når man har passthrough slået til.
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Der er skruet helt op for lyden, uden ændring.
Med SPMC virker det fint nu, mange tak for hjælpen :) |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Tror bare det er der du har ramt problemet. KODI får først ordentlig support for passthrough med version 17. SPMC har det allerede nu med version 16.
|
|
![]() |
|
Tak for info, umiddelbart ser det ikke ud til at jeg vender tilbage til KODI foreløbig, SPMC kører perfekt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |