|
Nvidia Shield ..Lav Lyd ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 21:06 |
Min Shield er pludselig begyndt at afspille al lyd meget lav. Har prøvet at restarte og slukke osv ...men intet hjælper. Dette gælder både i KODI & Shield systemet.
Mit tv fejler ikke noget.....alm kanaler virker samt lyd. Jeg mener heller ikke at finde nogen fejl indstillinger på Shield.....har kigget KODI igennem samt Shield. Den er sat til Fixed output mht lyd....og det har altid fungeret fint.....lige indtil idag. Er der nogen der ved hvad der er sket ?
Redigeret af xalodogan - 05-Oktober-2016 kl. 21:09 |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt ud af det nu. Der var ingen fejl indstillinger eller lign.
Jeg slog fixed output volume FRA og TIL igen.....nu virker lyden igen. Ved ikke hvorfor den skabte sig sådan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |