|
nvidia shield og netgear nas |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MrVonBay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2017 kl. 19:57 |
Hejsa Jeg har lige fået Nvidia shield og så vil jeg gerne kunne tilgå min netgear nas er der noget jeg skal installere på nas'en samt hvor kan jeg finde nas'en i menu'en på shield'en er helt ny indenfor Nvidia shielden så takker på forhånd for hjælp ;)
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg går ud fra det er film og serier og andre medier du mener, ikke? Så nej. På NAS'en skal du bare dele filerne så de kan ses. På Shield'en skal du så gå i Play Store og installere SPMC. Det er bare en speciel udgave af KODI. Og det er så i den, du sætte op til at finde mapperne på din NAS.
|
|
![]() |
|
MrVonBay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 63 |
Nagash når du skriver play store mener du så Google play ???
|
|
![]() |
|
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Ja, Google PlayStore ;)
|
|
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |