|
Nvidia Shield og projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 22:15 |
Hej... Jeg har følgende problem med afspilleren. Når jeg vil se noget på fra Shield'en på min projektor er der klassisk "myrekrig", mens billedet står fint på TV'et. Problemet eksisterer ikke fra XBOX eller min Dune afspiller. Nogle bud på hvad der kan være galt? |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg leget lidt mere med den uden at kunne få det væk. Det skal siges at signalet går via min Sony 1040 surround receiver. Det kommer periodisk ca en gang pr 5-10 min og vare i 2 sekunder.
Det er ligegyldigt hvilket program jeg bruger, og det sker ikke vis tv Hvad kan være galt med indstillingerne ? |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har svaret dig i Shield tråden på samme spørgsmål, :)
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |