recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Shield Spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Shield Spørgsmål

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Jeg overvejer selv at købe det, men jeg kan nemlig ikke finde oplysninger om hvilken kvalitet, det er.
Gider ikke, hvis det ikke er noget, at råbe hurra for, som du skriver... :(

Altså jeg er 100% ovenud tilfreds med billedkvaliteten. Faktisk har jeg intet at udsætte på det og i mine øjne er det alle pengene værd (jeg har købt den adgang til 130/140 euro med mulighed for flere kameravinkler og adgang til arkivet). 

Jeg vil mene, at det billedmæssigt er fuldt på højde med HD, når jeg ser det fra TDC's digitalmodtager. Men jeg har svært ved præcist at fortælle hvad bitraten er, da jeg heller ikke synes jeg kan finde det nogen steder. Jeg synes jeg engang læste, at en feed/en kameravinkel kræver 4 Mbit. De kalder vist deres højeste opløsning 720. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu