|
Nvidia Shield spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2017 kl. 11:56 |
|
Jeg regner med at købe overstående til primært Plex Server, da min mac lider under det:).
Kan jeg (når tid kommer) streame ægte 4k og hdr/dolby Vision på den? Hvad apps er ellers interessante at have? Jeg har idag apple tv, som har været brugt med infuse, men jeg savner 24hz. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Om Plex kan klare det (HDR) tør jeg ikke sige. Men boksen kan sagtens. Den understøtter 4K HDR gennem både Netflix og Amazon.
Forstået. at boksen har native support, men det er op til den pågældende app, om den også understøtter det. |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
|
Ok. Det barn også mere for fremtiden ift muligheder for i det hele taget at rippe 4K med Dolby vision og hdr.
Jeg syntes dog at kunne læse Dolby vision ikke er en mulighed og ej heller blir det. Ville gerne sikre sommeferien som muligt og da mit tv kan håndtere DV tror jeg bare jeg venter. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Der er ikke Dolby Vision, nej. Men ser ikke hvorfor det ikke skulle komme? Der var der også nogle der påstod de ikke bare kunne gøre med software med almindelig HDR, da den var født uden. Men se hvor vi er i dag :D
|
||
![]() |
||
|
Har godt læst om det kan gøres via software, men var det ikke lidt noget juks og ikke loge så godt som hardware baseret DV? Jeg ved det ikke så det er et spørgsmål:)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Få nu slået det "ordforslag" fra på din tlf ![]() |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej @Kampus Husk nu at det er ***** Gæk- Gæk. Mvh. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |