recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Shield TV App store
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Shield TV App store

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 10:08
Jo, den ligger i Google Play på Shield....
miri
Til top
Herden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-December-2016
Sted: Nordjylland
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Herden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 16:33
Hej jeg har lige fået den nye nvidia shield tv og kan ikke finde utorrent downloader på Google play store. Jeg har ellers set fra tidligere YouTube videoer at de har brugt utorrent på shilden med stor succes. Hvordan får jeg utorrent på min shield version 2017. Det er faktisk vigtig da jeg der med kan droppe min nas.
På forhånd tak 😉
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 19:56
Hvis appen ikke dukket i Google store TV. Så prøv evt at logge ind via play store på en PC. Der kan man nogen gange installere den fra pc'en. Ellers må de sideloade. DVS du downloader en .APK fil, som du installere med en filebrowser evt.esfilebrowser.

Redigeret af -claus- - 15-Januar-2017 kl. 19:59
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu