|
Nvidia Shield TV App store |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, den ligger i Google Play på Shield....
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Herden ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-December-2016 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 11 |
Hej jeg har lige fået den nye nvidia shield tv og kan ikke finde utorrent downloader på Google play store. Jeg har ellers set fra tidligere YouTube videoer at de har brugt utorrent på shilden med stor succes. Hvordan får jeg utorrent på min shield version 2017. Det er faktisk vigtig da jeg der med kan droppe min nas.
På forhånd tak 😉 |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Hvis appen ikke dukket i Google store TV. Så prøv evt at logge ind via play store på en PC. Der kan man nogen gange installere den fra pc'en. Ellers må de sideloade. DVS du downloader en .APK fil, som du installere med en filebrowser evt.esfilebrowser.
Redigeret af -claus- - 15-Januar-2017 kl. 19:59 |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |