|
NVIDIA shield - ultimative løsning? |
Besvar ![]() |
Side <12345 117> |
Forfatter | ||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du må meget gerne følge op på dit køb, HomeTheater. Når du rent faktisk har hjemmebiograf, er de en god tester. Meld meget gerne tilbage med dine oplevelser hvad angår Kodi og HD lyd igennem denne. Og selvfølgelig 24hz.
|
||
![]() |
||
Juhler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
|
Blev det så 16 eller 500 gb? Redigeret af Juhler - 15-Oktober-2015 kl. 16:36 |
||
![]() |
||
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
|
Det blev en 16gb, da jeg har alt liggende på min nasserver
|
||
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
||
![]() |
||
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
|
Jeg skal nok teste det hele, jeg har nærmest alle typer filer på serveren, og har 7.1 lyd i biografen
|
||
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
||
![]() |
||
Juhler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
|
Super
![]() ![]() |
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
|
Jeg er især nysgerrig efter om SHIELD afspiller 23.976 som 23.976 eller om den spiller det som noget 3:2pulldown og i 24p...
Så hvis du på en eller anden måde kan teste det, så ville jeg sætte stor pris på at få et resultat :)
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Pilehave - De skriver selv 23.976hz under 2.0 opdateringen:
http://shield.nvidia.com/support/nvidia-android-tv/release-notes/1 Redigeret af Nagash - 16-Oktober-2015 kl. 12:00 |
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
|
Det må jeg sige, de har sgu oppet sig med den her boks :)
Tak for svar.
|
||
![]() |
||
|
Helt enig.. Så meget, at jeg har svært ved at tro på det. For hvis alt passer, så står vi faktisk nu, med den perfekte afspiller. |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
|
Hvis jeg gerne vil bruge yousee musik med den. Hvordan fungerer det?
|
||
![]() |
||
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
|
Ja, pånær den manglende optiske udgang til 5.1 surround ![]() |
||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||
![]() |
||
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
|
Lige et spørgsmål!
I og med Shield kan virke som en Chromcast, hvad sker der så hvis man kører KODI og begynder at Caste til Shielden? Går den så automatisk over viser det man caster? Og hvad sker der så når man stopper med a Caste.........går den så tilbage i KODI?!?!?!? Anyone??! KB
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 117> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |