recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NVR optager og IP kamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NVR optager og IP kamera

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SCK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Juli-2016
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SCK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NVR optager og IP kamera
    Sendt: 16-Juli-2016 kl. 14:06
Er der nogle som er eksperter i NVR boks med poe opsætning, i min router ser det ud til at 4 kameraer har samme ip adresse, den viser de 4 billeder i samme vindue, for og få dem vist i de 4 forskellige vinduer kræver det vel 4 forskellige ip adresser som jeg ikke har, jeg forstår bare ikke den kan vise de fire rullende/ skiftende hver 5 sec i et vindue, men ikke seperat, ved forsøg på og sætte de 4 kanaler op så skriver den kanal 2 kan ikke have samme ip som kanal 1 osv, manualen skriver ikke noget om kontakt til de enkelte kameraer, den burde vel selv skille dem ad før visning, kunne jeg bare få forbindelse til hver enkelt kamera for så selv og tildele dem hver sin IP adresse, men poe jo ?!Cry desuden aner jeg ikke hvad ip adresse de måske har for og tilgå fra browser, desuden har jeg Mac så software delen er meget begrænset.< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/d8082086//helpers/preHelper.js">
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2016 kl. 17:34
nu er din konto temmelig ny, så jeg prøver lige at beskrive lidt om hvordan man bedst får hjælp her.

1. sørg for at tingene kommer i korrekte del af forummet.
2. sørg for at forklare din opsætning af udstyr (HVAD det er for noget og hvordan det er sat op)

Når det så er sagt så er der ikke meget af det du skriver der giver nogen mening. POE har intet med dit problem at gøre (poe=power over ethernet)
4 ip-kameraer kan IKKE have samme IP addresse - det er ganske enkelt umuligt, da din router automatisk vil tildele en ip-adresse til hver eneste enhed og de kan ikke være identiske. Og du har absolut ingen fremvisning af kamerabilleder via din router. det foregår i et stykke software eller en browser som automatisk samler billederne i samme vindue for at sikre overblik. (det gør stort set alle software og browserløsninger. hvis du skal have billedet fra det ene kamera, så skal du forbinde direkte til det specifkke kamera (læs manualen) Og det burde du kunne via browserapplikationen eller softwaren. Da du ikke har angivet det fjerneste hint om hvad det er for noget producent du bruger og hvad det er for noget du kører via browseren så har vi ikke engang mulighed for at hjælpe dig med at google dig frem til hvordan det skal gøres - så det må du selv gøre.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu