|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xiuxiu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 09-Marts-2008 kl. 20:14 |
Jeg går og overvejer at anskaffe mig en ny computerskærm og indtil videre står valget mellem Dell SP2208WFP eller Samsung SyncMaster 226BW. Hvilke af de to vil I mene er bedst til all round brug...spil, internet etc og er der evt andre 22" til max 2500 som vil være et bedre bud?
|
|
Mvh Thomas
Vienna Acoustics BBG April Stello AI500 Logitech Squeezebox Touch Yamaha YSP-2200 Audiotrak Prodigy Cube Sennheiser 580 |
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Om ikke såå længe, kommer der en ny 22" fra samsung med en opløsning på 1920 · 1200 (http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=9218#top), den går jeg selv og overvejer. Men ellers ja, så er 226BW da et rigtig godt bud. Jeg har selv lillebroderen (205BW), og den har jeg været rigtig glad for. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Der findes fantasisk vejledning ovre på Flatpanels.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |