recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny 3d-bluray afspiller, med tanke på lyden.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny 3d-bluray afspiller, med tanke på lyden.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
R0mme1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juli-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér R0mme1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny 3d-bluray afspiller, med tanke på lyden.
    Sendt: 08-Februar-2013 kl. 11:43
Hej i kære recordere.dk brugere.

Jeg skal have en ny 3d Bluray afspiller da jeg gerne vil brænde mine 3d blurays( BD-DL ) ud og ikke afspille dem fra min pc mere.

Budget op til 2000kr

Mit setup:
42vt30
lg hb954sp - 5.1 surround anlæg(ikke optimalt, det ved jeg nu) - hvor jeg har ledige hdmi indgange, og en digital coaxial indgang ledig.

Jeg tænker så om i har nogen anbefalinger til hvad for en afspiller og hvad for en lyd-udgang på afspilleren jeg vil få mest ud af, med tanke på lyden? Smile 
Jeg så i en anden topic her i dette delfora, at digital coaxial interfacet ikke er istand til, at videregive alt den sprøde lyd der kommer fra blurays.
Billede:
Panasonic: TX-42VT30E - 3d tv
Alienware: AW2310 120hz 3d monitor
Lyd: LG HB954SP, og ASUS Xonar DX lydkort
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 15:03

Den bedste lyd fås jo fra HDMI, da det via den er eneste måde at få HD lyd på.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 20:19
Det passer så ikke helt, der er 5.1 eller 7.1 analog out til hd lyd på nogle få afspillere. 
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Point: 1398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 08:12
Kan anbefale denne her

Den har bla hele to HDMI udgange, som er nyttig, hvis din reciever ikke er 3D kompatibel og du gerne vil have både 3D og den fede HD-lyd
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu