|
Ny 3d-bluray afspiller, med tanke på lyden. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
R0mme1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2013 kl. 11:43 |
Hej i kære recordere.dk brugere.
Jeg skal have en ny 3d Bluray afspiller da jeg gerne vil brænde mine 3d blurays( BD-DL ) ud og ikke afspille dem fra min pc mere. Budget op til 2000kr Mit setup: 42vt30 lg hb954sp - 5.1 surround anlæg(ikke optimalt, det ved jeg nu) - hvor jeg har ledige hdmi indgange, og en digital coaxial indgang ledig. Jeg tænker så om i har nogen anbefalinger til hvad for en afspiller og hvad for en lyd-udgang på afspilleren jeg vil få mest ud af, med tanke på lyden?
![]() Jeg så i en anden topic her i dette delfora, at digital coaxial interfacet ikke er istand til, at videregive alt den sprøde lyd der kommer fra blurays. |
|
Billede:
Panasonic: TX-42VT30E - 3d tv Alienware: AW2310 120hz 3d monitor Lyd: LG HB954SP, og ASUS Xonar DX lydkort |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den bedste lyd fås jo fra HDMI, da det via den er eneste måde at få HD lyd på.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Frankieboy1980 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2012 Sted: Kolding Status: Offline Point: 48 |
Det passer så ikke helt, der er 5.1 eller 7.1 analog out til hd lyd på nogle få afspillere.
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Kan anbefale denne her
Den har bla hele to HDMI udgange, som er nyttig, hvis din reciever ikke er 3D kompatibel og du gerne vil have både 3D og den fede HD-lyd
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |