|
Ny 4K receiver!?! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
nkaad ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2017 Sted: Randers Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tak!! Det var væsentligt at få med!!!
|
||
![]() |
||
nkaad ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2017 Sted: Randers Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
For en god ordens skyld vil jeg blot lige melde af på hvad det hele endte med :)
Jeg valgte et Sony XE90 tv i 55 tommer, da det pludselig røg under 7500,- hvilket så igen har gjort det muligt at skrue op på receiver-fronten. Her har jeg netop slået til på en B-stock Marantz SR 7010 til 6.000,- så burde der være power nok til at drive de gamle B&W højtalere :) Næste projekt bliver nok en opgradering af sub´en?? :) Nuværende setup: Sony XE9005 55 tommer Marantz SR 7010 Apple TV3 (overvejer at skifte til en 4K snart) Samsung UBD-K8500 (4K) Stofa tv boks B&W DM 601 S3 fronthøjtalere B&W LCR60 S3 centerhøjtaler B&W DM 600 S3 baghøjtalere System Audio Sub Electro 175 - skifter evt. snart til en 10 eller 12 tommers bas - måske XTZ 10.16? Mvh Nikolai |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |