|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() Sendt: 13-Juli-2007 kl. 19:12 |
http://www.medion.de/md8824/dk/flash.html
denne gang med 2GB ram, syntes sgu det linger et bedre køb end jeg gjorde sidst til de 6499 kr jeg gav.. |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Jeg har hørt et eller andet om at computerne bliver hurtigere, og at priserne falder... Men ved ikke om det passer.
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Det der har bare at være ironisk... |
|
![]() |
|
2mega ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Hi der min første post, med hensyn til pc hardware sker der følgende intel sætter priserne på deres core2duo cpuer ned pr 20/7 07. amd har allerede sat deres priser ned Hurra Hurra
|
|
Her for at lære und hjælpe hvor jeg kan :)
|
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Bare rolig Ulrik, det var bare min tørre vestjyske humor
![]() Men det er da et godt tilbud, Vista har jo også indbygget mediacenter... Lækker lækker |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Til Kr 4999,- ligner det et ret godt køb, dog synes jeg at CPU'en ser lidt tynd ud... En E4300, mon ikke den kan udbyttes med en E6600 ? /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja og så er det jo rigtig fedt at den kan DVB-T, men INGEN UNDERTEKSTER Utorligt at man fortsat kan sælge produkter der ikke kan vise danske undertekster. Jeg ved godt det er Microsoft der er problemet, men det er Aldi (og andre) der fortsat sælger produkterne |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#MichaelS Citat "mon ikke den kan udbyttes med en E6600 ?" Jo, men det koster 1.500 spir så er ideen ligesom lunken ikk? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Priserne på Intels CPU'er falder pr 20 juli så måske kommer den ned i nærheden af en tudse og så synes jeg ikke det er helt urimeligt. Menn jo en kraftigere CPU, en MCE, et ordenligt keyboard plus mus og en harddisk til docking stationen, og så er den ikke længere billig. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Syntes jeg fik en griner her i en sen nattetime, eller er det morgen, over alle de roser der findes i omtalen. her er lige et udpluk:
"Original Windows Vista™ Home Premium - Kraftigt overbevisende - Enorm 2048 MB hukommelse - Gigantisk harddiskkapacitet - Krystalklar grafik - Grænseløs fjernsynsnydelse - Støjsvag - Ekstrem rolig og støjsvag" Ja, ok ![]() |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Faktisk er den vidst den er som den forrige ret støjsvag, dog eneste minus når dvd drevet køre i opstarten..
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Ja Aldi er vist ved at sælge ud af overskudslageret |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |