|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|
@Ken_T: Bemærk lige at det er en komplet PC incl Windows Vista og andre programmer til Kr 5.000,- @Klander: Så ved du ikke hvad et overskudslager er! Nævn en anden desktop PC med HDMI udgang. Det kan du ikke! Grafikkortet er så nyt at det kun lige er kommet med i EDBpriserne. /MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
|
Nu var det heller ikke for at rakke den ned, prísen er sku ok. Men det er den måde de omtaler/reklamere for den, Det eneste nyt i den er som du selv omtaler grafikkortet, og det kan man købe til 1000 kr idag med HDMI, resten er ikke noget særligt men det er prisen jo heller ikke.
|
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
||
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
|
Du kan næsten helt sikkert få undertekster med hvis du bruger Dvbviewer. Det funker vist med det meste bare det er de rigtige drivere der bruges. BDA driver tror jeg det er de hedder.
|
||
Mvh Hansemand
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Jeg ved godt at dvbviewer giver undertekster, jeg bruger selv kun dvbviewer, men det kan da ikke være rigtigt at man sælger et produkt der ikke er anvendeligt på det danske marked. Svarer lidt til at at sælge en bil i Danmark som kun fungerer optimalt hvis du udskifter motoren!
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|
Jeg syntes de maskiner Aldi sælger generel er af høj kvalitet, man får meget for pengene, måde de skriver om denne på er lidt sjov. Men det betyder slet ikke at det er et dårligt produkt eller et dårligt tilbud. det er det bestemt ikke. Og så syntes jeg nok, at det ikke er ALDI der gør noget forkert ved at sælge, det er jo ikke deres skyld at der mangler undertekster i MCE. De kan jo ikke trylle. :) Den kan jo også så meget andet end lige at vise TV. Og den kan måske bringes til at at vise undertekster med Dvbviewer. Men måske skulle det fremgå et sted i teksten. Det er nok dog ikke en almindelig måde at sælge den slags på. Man har også lov at anbefale HTPC, skønt der er problemer med undertekster i MCE. |
||
![]() |
||
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
|
Jeg har da planer om at stå klar ved aldi onsdag morgen Det gode ved e4300 er at den faktisk kan køre samme hastighed som E6600 |
||
![]() |
||
bsjens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
Den nye Aldi computer virker meget interessant, men ved nærmere eftersyn, ser jeg at grafikkortet Nvidia Geforce 8400 GS ikke svarer helt til de data der gives på Nvidia's hjemmeside. Der er kun 128 Mb hukommelse og DVI stikket mangler. Hvad gør man så når man gerne vil udnytte fordelene ved DVI, evt. ønsker at bruge 2 monitorer? Venlig hilsen Poul (lånt af Birgit) Redigeret af bsjens - 17-Juli-2007 kl. 13:05 |
||
Birgit
Er så glad for mine Pioneer Recordere |
||
![]() |
||
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
har 8400GS indbygget hardware dekodning af H.262 som 8500 og 8600?
edit: stavefejl ![]() Redigeret af Anden4220 - 17-Juli-2007 kl. 13:13 |
||
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
bsjens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
Hej agger. Tak for svaret, men det hjælper mig ikke rigtigt, Jeg mener ikke at en monitor med DVI kan tilsluttes HDMI Har I til hensigt at benytte en monitor eller en TV-fladskærm ?
Venlig hilsen Poul Redigeret af bsjens - 17-Juli-2007 kl. 15:51 |
||
Birgit
||
![]() |
||
dunlop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
|
Det kan den faktisk godt, men du skal have fat i en adapter som denneher: http://av-connection.com/?PGr=619&ML1=1&ML2=69&M L3=213&ML4=245 MVH dunlop |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej dunlop. Tak for svaret, den er allerede sat i ordre, så håber jeg at det virker. Til agger og andre vil jeg sige tak for hjælpen. Venlig hilsen Poul |
||
Birgit
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |