|
Ny antenne på loft i stedet for tag |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er bagefter
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken en af de to indgange skal den til? Klaus
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan det? Forstærkeren har kun en udgang. Klaus
|
|
koden
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 495 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der må sidde en boks et sted hvor det bliver fordelt ud til mine 10 antennestik i hus.
Ved ikke lige hvor den er. |
|
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall USW-16-POE 4 x AP PRO |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Teoretisk set kan det være sløjfeudtag du har, så der kun går et kabel ned i huset og så ellers fra udtag til udtag. Men du har nok nærmest en fordeler et eller andet sted. Klaus
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med svensk TV? Er der nogen i husstanden, som ville blive kede af at miste det? (Selv om du skriver, at antennen kun skal bruges til DR-kanaler...) Måske, du skulle købe en antenne mere, så du stadig har det? fx film, kan man vel ikke bare lige streame derfra? Der sendes jo trods alt en gang imellem film på svensk TV.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
koden
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 495 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ikke huske at jeg nogen sinde har set svensk TV eller Norsk for den sags skyld. Ligesom jeg heller ikke ser tysk (de sidste 15 år i hvert fald).
Redigeret af koden - 03-August-2024 kl. 17:03 |
|
Ubiquity Unifi
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK... Så er du altså alene... Men, norsk TV, kan du nok heller ikke lige modtage på antenne, hvor du bor!! (Pjat) Så er antennerne altså fra tidligere ejers tid... Jeg ville have været glad, hvis jeg havde boet et sted, med svensk TV, sådan kvit og frit. Og SR P3 radio, nu vi er i gang, men så godt spiller digital-klaveret altså heller ikke...
Redigeret af mnielsen - 03-August-2024 kl. 17:12 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
koden
Funktioner
Tak(0)
|
nej jeg er ikke alene. Kender absolut ingen der ser svensk tv. |
|
Ubiquity Unifi
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af mnielsen - 04-August-2024 kl. 11:50 |
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det med at have antenne til Sverige.
Jo jo i min ungdom satte man antenner op til Sverige og Kanal 2 her på Vestegnen. Så havde man hele 5 kanaler. Men som andre skriver så var der vist ingen der så svensk TV alligevel. Eller meget lidt Husker ikke jeg har set noget i min tid trods grej til det
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
I starten af 80'erne, boede jeg i København på et skolehjem - Esplanaden... Der havde vi svensk TV, og det var da af og til, vi sad og så en film på svensk TV. Nu, her i Nordjylland, har jeg et abonnement på Norlys, hvor der også er nabolandskanaler med. ENKELTE gange, kan der være en film på SVT1. Der er aldrig noget på NRK, og tysk TV ser jeg aldrig. NDR radio kommer somme tider "på besøg" på min DAB-radio!! Argon iNet3+...
|
|
|
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |