|
Ny antenne? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis ikke lige det var fordi at de lokale TV2 regioner "flytter væk" fra TV2 og over på "lokalkanalen". På den anden side om du ser TV2OJ eller MV er lidt det samme. Klaus |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
Eller fordi udbuddet af TV kanaler er væsentligt bedre end på noget andet transmissions net
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
baggadap ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Status: Offline Point: 45 |
|
Ok - hvad så med en af disse? De koster det samme, men der er forskel i antal af elementer og design. Mvh Mathias
|
||
![]() |
||
Kildevej ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2012 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1 |
|
I flere indæg er det nævnt, at det kan være en god ide at fjerne filteret på antennen. Men hvor sidder filteret, hvordan ser dt ud, og hvordan fjerner man det?
Jeg kan se kanalerne på MUX 1 med meget fin kvalitet men ikke kanalerne på MUX 2. Jeg gætter på, at det skyldes, at et filter sorterer de pågældende kanaler fra, og at løsningen vil være at fjerne det pågældende filter. ??
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
Det er ofte en grå box der sider på masten (nyere udgaver kan være blå). Ind i boxen går ledning(erne) fra antennen(erne). Fra den box går der så en ledning ned til en evt. forstærker som sandsynligvis sidder indendørs. Erstat det med en ny ledning til din UHF antenne, og prøv i første omgang at lade kabelet gå direkte til din modtager. Er der langt kabeltræk, kan det være nødvendigt med en forstærker.
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |