|
Ny AV afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kundeservice ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2013 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2013 kl. 09:09 |
Søger en ny AV afspiller, og har opstillet følgende:
Forudsætninger: NAS <--> AV Afspiller via netværk (kabel). AV afspiller <--> SR via HDMI SR <--> TV via HDMI Ubetingede krav: - Afspilning af 1080P (24 billeder) filer (fx mkv) uden det hakker, over netværk. Krav: - Styring via. Android mobil/taplet (2 vejs). - Afspilning af lydfiler (div. formater), uden det hakker. - Så lavt strømforbrug som muligt (evt. tændt hele tiden). - Så enkel som mulig, både installation og daglig betjening. Ønsker: - Billigt som muligt, men den rette løsning kan der kastes flere penge efter. Har prøvet: - RP - Pivos Xidos DS Bud på ovenstående modtages med glæde....tak.
|
|
![]() |
|
Kundeservice ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2013 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der slet ingen, med et bud....
![]() |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1487 |
WD TV Live... |
|
![]() |
|
Ja, den er en mulighed, men så må jeg give afkald (svjv.) på 2-vejs kommunikation mellem telefon og AV afspilleren. Den app. der findes til WD TV Live er vist kun som erstatning for selve fjernbetjeningen, hvorfor du stadig skal have tv tændt, for at vælge mellem audiofiler eller netradio, eller tager jeg fejl?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12428 |
Det har du ret i.
|
|
![]() |
|
Dami4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 65 |
Hvis 2-vejs kommunikation og app til android / iphone er så vigtig for dig, så skal du nok have en lille HTPC med XBMC..
Du kan styre det via mobilen, uden af have tv tændt. Det kan vel bygges for små 1400kr |
|
![]() |
|
Ja, har overvejet både en Intel NUC eller en FIT (sgu seje maskiner)........hjemmebyg har jeg da også tænkt på, men er nok for magelig/eller prioritere ikke RD i et omfang, som jeg tror der er behov for, før det bliver rigtigt godt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |