recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Begynder + Sourround sound
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Begynder + Sourround sound

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 20:03

Det er rigtigt.. HVIS din Xbox og din dvd også har en HDMI udgang bagpå.. men sådan nogle som Denons som har det med HDMI switching af både billede og lyd har så vidt jeg ved også en componentindgang (alle de der "phono"-kabler - rød, hvid, gul, og grønne osv er der vist også nogle der er), så man kan bruge denne/disse til at forbinde xbox og dvd, hvis de ikke har en hdmi port..

Men hvad har din dvd og xbox af udgange ?

Mvh

Stephen
Til top
WooPes Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-September-2006
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 21:33
dvd hdmi.. Har ikke fået min xbox endnu, men er da næsten os 100 p på at det er HDMI..
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 21:46

jeg er ikke så meget inde i sådanne ting, men der er en der hedder: 360 Elite HDMI og en der hedder: 360 Arcade HDMI, så på dem er der jo HDMI på. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 21:57

hmm tror alle de nye xbox 360'ere har hdmi port.. men er ikk så meget inde i xbox

okay, fint så ville der heller ikke være de store problemer hvis du valgte at købe et af de der samsung sæt, og så bare købte en HDMI switch der også kunne switche lyden ved siden af.. det ville muligvis give lidt større problemer hvis man ikke havde HDMI mulighed på alle .. men det du så skal gøre op med dig selv er vel bare, vil du have et "billigt" samsung sæt, eller vil du selv samle et sæt med højtalere og receiver du selv vælger.. sidstnævnte giver lidt bedre muligheder for en nem opgradering, men er nok også lidt dyre.. nem opgradering forstået på den måde, hvis man vil have lidt mere power og lige har pengene, skifter man bare receiveren, eller vil have bedre fronthøjtalere, eller lign, så skifter man bare lige.. ikke lige så nemt med et home cinema sæt..

Mvh

Stephen
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu