|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() Sendt: 16-Marts-2011 kl. 19:36 |
Så har shopto en exclusive trailer på Battlefield 3.
Yes, det er sgu in-game grafik. Frostbite II grafik-motoren ser meget overbevisende ud. Især animationerne sidder lige i skabet. Jeg er selv ved at være træt af CoD-serien, som mangler fornyelse. Det virker som om Actvision bare vil spytte et CoD-spil ud hvert år for at hive penge ind. BF 2 tog et stort skridt i den rigtige retning, og er på mange punkter bedre end rivalen. Det kan kun blive bedre med 3'eren! LINK Hvad synes I? Redigeret af Ukke - 16-Marts-2011 kl. 19:40 |
|
![]() |
|
skytte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Det bliver så stort, når det udkommer. Ser helt fantastisk ud.
|
|
![]() |
|
Jakobfc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
ser rigtigt lækkert ud.
nogen der kender reglerne omkring DLC til BF3, har nemlig overvejet at forudbestille det på amazon.co.uk for at få den Limited edition, men er jo ikke til nogen nytte hvis jeg ikke kan købe DLC på min danske PSN
|
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Sjovt at de skriver datoen for næste trailer og ikke hvornår spillet udkommer. Men selvfølgelig bedre end at de bliver ved med at rykke datoen.
Men ja, det ser da rigtig fedt ud, savner lidt BF2.
|
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Problemet med trailer er, at rigtige soldater aldrig havde rykket 4 i træk så hurtigt efter hinanden når en sniper har dem i kornet..for så havde den 3 el. 4 af dem fået en kugle.. Desuden er eksplosionen til sidst alt for overdrevet... Jeg tror også, at jeg for første gang vil prøv BF serien for alvor...håber dog, at lydene og våbnene er federe end normalt, og det virker de til at være |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
Det er et spil - ikke en krigs-simulator. Det er ren show-off, og skal ikke tages seriøst. |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Hold nu op. De prøver at efterligne virkeligheden..eller gælder det kun blomsterkrukker, der springer i luften?
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jeg synes at det er et større problem hvordan den snigeskytte bliver ved med at skyde efter ingenting ![]() Men udover det ser det fedt ud. Bare jeg kan komme til at spille Strike at Karkand igen ![]() Redigeret af SteffenD89 - 18-Marts-2011 kl. 18:50 |
|
![]() |
|
![]() |
Og endnu vildere. Helt sikkert et MUST HAVE: |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Nøj, det ser fedt ud :) savle savle
|
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Glæder mig til det spil. Har allerede preordered det
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |