|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ivanms ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 07-Januar-2011 kl. 22:52 |
Hej jeg står og ville købe min første blue ray afspiller, har et budget som hedder max 1000 kr. noget i kan anbefalde ? så først philips bdp 2700 som de har i el giganten i næste uge til 599, har også søgt en del på nettet og har fundet disse 2 som jeg overvejede i stedet for, kan bla læse herinde at sonyen har fået meget ros, men er der andre bud ?
Philips BDP3100 Blu-ray afspiller
Sony BDP-S370
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-blu-ray/blu-ray-afspiller/DMPBD45EGK/panasonic-blu-ray-afspiller
Jeg har den, min far har den og der er bare INGEN problemer med dem. De er super gode. Nem at indstille, god fjernbetjening. Dog har den ikke internet adgang, så hvis du skal opdatere den skal du bruger en tom cd skive og den nyeste software du kan downloade på Panasonics hjemmeside, brænde den over på cd'en og ind i Blu Ray maskinen og så opdatere den sig selv. Når den så er færdig står der finish på displayed. ![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Og velkommen til forumet
![]() |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Min søn har forgængeren til den lille Philips og jeg har selv en Sony 570. Der er ikke de store forskelle. Jeg ville dog aldrig købe en uden internet adgang idag. |
|
![]() |
|
ivanms ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
tak for det MrCeecar :)
hvad mener du PerW der er ikke meget forskel på sonyen og philips 3100 ? ved du hvordan opstarts tiden er på disse modeller og støj ?
kan se panasonicen skulle starte ret hurtig op og går også ud fra den er okay støjsvag ?
|
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
har lige købt denne til soveværelset, den har internetadgang og mulighed for at afspille fra USB
http://www.blockbuster.dk/Produktvisning_shop-127.aspx?ProductID=PROD431265&VariantID=VO107&PID=553 |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |