|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
arp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-November-2010 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 14-December-2010 kl. 21:32 |
Jeg har virkelig dårlige erfaring med Samsung og deres firmware til min 1580, så min julegave til mig selv, er en ny afspiller, do er der nogle krav:
Maks 1200 kr
- Ikke Samsung
- Jeg har intet netværk osv, så det betyder intet at den kan tilsluttes netværk osv
Har I nogle gode forslag ??
Thanx
|
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
jeg har en til salg, den er stort set ikke brugt, og af mærket sony, den funker super godt.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=90267&title=s-sony-bluray-bdps370b |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() |
kig i det nye blockbuster katalog 750kr for en LG og 3 premiere leje.
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |