|
Ny Blu-Ray afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-September-2015 kl. 15:41 |
Hej Rec
Jeg er på udkig efter en ny BR afspiller. Jeg har lige købt en Marantz SR6009 og har lige haft en Sony BDP-S7200 hjemme. Jeg måtte dog retunere den pga. at den frøs 2 gange i 2 film.Jeg synes dog at det er en hurtig lydløs og super flot maskine, og har ikke problemer med at købe den igen. Men mine tanker går lidt hen af at jeg gerne vil have en "synergi" i mit system, og at det rent æstetisk ser godt ud, når det kommer til at står fremme. Derfor tænker jeg hen imod Marantz UD5007 Men efter at have set lidt youtube https://www.youtube.com/watch?v=R62QbwbpDWQ bliver jeg i tvivl om jeg faktisk får et bedre billede / lyd ved at købe Marantz til 3000,- ??? BTW: Den skal bruges som BR / CD afspiller. Ikke til netflix eller andet. Redigeret af KevinL - 19-September-2015 kl. 15:43 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |