|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
anvan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 12-Maj-2009 kl. 14:26 |
Hej derude Jeg er ved at være træt af støjen fra min PS3 (60GB) når jeg ser film. Derfor er jeg på udkig efter en afløser....nogen som kan anbefale noget fremfor andet? Jeg har et Pio 508XD. Kunne også godt ønske mig at udskifte min receiver til en som kan klare de nyere lydformater. Har idag en NAD 752 og podspeaker systemet incl. SUB. Ved ikke om der er nogen som kan hjælpe mig udfra dette jeg har skrevet. Håber I kan komme med nogle bud og så må jeg vel vurdere økonomien derefter. Vh An |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jeg vil som tingene er lige nu anbefale dig Pioneer BDP-51FD. Den er til prisen i mine øjne suveræn. Skal dog påpege, at den pt ikke decoder HD lydformater, men det skulle den komme til efter en snarlig update http://www.sparshop.dk/optagere_og_afspillere/bluray/pioneer _bdp51fd_1312_da.html Redigeret af Hother - 12-Maj-2009 kl. 14:36 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12434 |
![]() |
Hvis du bare skal bruge BD-afspilning og ikke bekymrer dig så meget om dvd, så kan du sagtens nøjes med en af Panasonics billige. Ellers vent på Oppo'en.
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Når du i forvejen har et lækkert Pioneer tv, hvorfor så ikke holde dig til samme kvalitet, når du skal vælge en blu ray afspiller. Og som Hother anbefaler, ville jeg også vælge en BDP-51FD. Men hvis prisen er vigtig, så kan Naiera's bud også være fint nok.
|
|
![]() |
|
anvan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Tak for jeres bud. Hvad med den nye fra Sony BDP-S360....Er den værd at vente på....? Hvad findes der af kodefri bluray afspillere på markedet? Men har da selvfølgelig overvejet at holde det i Pioneer det hele, også når de nye forstærkere kommer fra Pioneer, de er vel også anbefalelsværdige? vh An |
|
![]() |
|
![]() |
og hvad betyder det at den ikke decoder HD lydformater?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Det betyder, at de HD lyderfiler der ligger på en Blu Ray disk ikke kan afspilles af din receiver, altså med mindre din receiver kan decode filerne. Hvis man ikke , hverken på afspiller eller receiver kan decode, ja så får man f.eks. Dolby Surround i stedet |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
CNet er rimeligt imponeret over Panasonic DMP-BD60, som i øjeblikket fås lige under 2000,- kr. grænsen.
CNet test: Panasonic DMP-BD60 |
|
![]() |
|
StigP ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Jeg har været rigtig glad for vores Sony BDP-S350. Jeg har dog ingen PS3 eller andet jeg kan sammenligne med, men savner ingenting ud over DivX understøttelse. Afspilleren er lydløs, god til at upscale DVD og udemærket hurtig til at loade.
Især det at den kunne gøres DVD-region-fri bare ved at bruge min Nokia E90 var en fed feature, da jeg har mange region 1 og 4 DVD'er. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |