recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny bluray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy bluray afspiller

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 14:03

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

UniPhier skamrost? Den er sikkert billig og relativt effektiv, men den leverer ikke ligefrem top performance hvad angår dvd-afspilning.

Men jeg er generelt rigtigt positivt indstillede overfor Panasonics BD-afspillere. De er relativt billige, ikke vildt langsomme, larmer ikke, og er nemme at hitte ud af (det hjælper når man udstyrer sine forældre med en BD30 ).

Nej det vil jeg godt skrive under på. Selv min HDD leverer bedre billede på DVD.

Til top
nielsdb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Juni-2009
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2009 kl. 12:34
tak for tippet allesammen - jeg tager til milo radio idag og henter pana bd35. Det er dog meget mystisk med dem, ringede for et par dage siden og fik at vide at alt var udsolgt og at de ikke ville få flere. Så bestilte jeg en over nettet og vupti, så kunne jeg hente en idag.

Så i skal nok være hurtige
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2009 kl. 12:45
Den er jo afløst af BD60, så man skal nok ikke være alt for langsom, nej. En bekendt hentede dog også en forleden et sted i København, så de er ikke helt væk endnu.

Redigeret af Naiera - 03-Juli-2009 kl. 12:49
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2009 kl. 13:19
Normalt er det jo sådan at man får nogle små fordele ,ved at købe samme mærke tv og eksterne enheder (dvd ,blu-ray Osv) ,så jeg tror du vil være ligeså glad for en sony blu-ray ,har selv en sam. bd1400 ,som jeg skifter nu ,da pioneer har lavet en ny serie ,blu maskiner i et prisleje hvor det er interressant at skifte ,jeg mener bare at du måske skulle parre dit sony med sony ,du kan bruge fjernbetjening Osv. sony kan vist også leveres kodefri!? Held og lykke ihvertfald!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu