|
Ny boks vil ikke logge på efter opdatering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2016 kl. 23:16 |
Har haft den nye boks et par uger nu og den har fungeret fint fra dag 1.
For lidt siden ville jeg se en Cmore film men det virkede ikke..(har virket tidligere) Så gik jeg ind for at tjekke om der var opdateringer, og det sagde den ja til. De blev (i følge) boksen installeret succesfuldt... men efterfølgende vil den ikke logge på Den skriver: TV-BOKSEN KUNNE IKKE LOGGE PÅ Din tv-boks blev ikke genkendt af YouSee. Det kan skyldes forbindelsen til YouSee. Problemet der opstod: "Kunne ikke hente brugerindstillinger fra YouSee" Forslag efterlyses, det er en KATASTROFE hvis ikke det virker inden pokalfinalen i morgen
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der har været en nede periode, det virker igen, i alt fald foreløbigt. Helligdag i morgen, så der knokles nok ikke så meget. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Ja prøvede lige igen igen og så loggede den på.... kunne så også se at der var kommet nye film i Cmore
Ved du noget om hvilke opdateringer det drejer sig om?
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvilken opdatering.? Er det 01.02.02.? Det er en intern system opdatering. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ja det er den...
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Du er heldig at have C More, det har jeg ikke, trods det er bestilt, det vides ikke hvornår jeg kan få det. |
|
|
|
![]() |
|
Ja, forstår faktisk ikke hvorfor jeg har den... ikke noget jeg har bestilt.
|
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |