|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
|
Hej Hother Jeg troede ellers du var i en branche hvor man har elektonik som kan klare helt ekstreme temperatur udsving i ganske små kasser med meget ringe vægt....samtidig med helt ekstreme krav til, at det virke hvergang idet svigt kan være et spørgsmål om liv og død.... Fortsat god weekend |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Præcis - og derfor prioritere jeg til tider lidt anderledes - tak og i lige måde |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|
Jeg har en 51FD og har lige målt den. Den er præcis 12,5 cm i højden, så hvis du har et max på 13 cm, kan du roligt købe 51FD. Jeg vil forøvrigt give Hother ret i, at LX71/51FD er nogle "lækre" afspillere og at det også for mit vedkommende er fløjtende ligegyldigt, om en film tager 20 eller 40 sekunder at loade. Jeg har aldrig forstået hvorfor de sidste 20 sekunder (eller hvad det nu er), kan være så stort et problem, men det er selvfølgelig smag og behag. |
||
![]() |
||
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
|
Her kommer humlen så, for resten af mit setup er B&O og udgifterne til at få dét til at spille i et 7.1 setup kan jeg slet ikke overskue. Det kan slet ikke komme på tale at skifte anlæg og højttalere ud, da designet og WAF spiller alt for meget ind i den henseende. Jeg har set, at en anden bruger herinde giver gode råd til hvordan man kan få det til at spille sammen i en højere enhed, men problemfri vil jeg ikke kalde løsningerne. Så analog stereo står nok på menuen i en god del år endnu. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Har du tænkt på hvad blomster kan gøre Bortset fra det, så fik du vel svar på dit spørgsmål |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
|
Ja, tak for hjælpen. ... og blomster får ikke et sæt B&W højttalere til at ligne en Beolab 8000 |
||
![]() |
||
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
|
Hej T-Ras Jeg må sige jeg kender ikke meget til B&O idag for mig hører det hjemme i fortiden dengang vi alm. mennesker havde råd til både TV og grammerfon og radio fra dette mærke...men jeg tror du skal satse på en BDP-S550 for den kan dekode lyden, hvilket jeg tvivler på at B&O udstyr med et par år på bagen kan... Vi har en super ekspert på B&O i dette forum som hedder Peter Pan du kan bare spørge ham om råd vedr. sammenkobling osv. så laver han fluks en lille tegning med røde og blå ledninger til diverse DIN stik osv. Du kan bare sende ham en PM så skal han nok svare for hans hobby er helt klart B&O opsætninger. Redigeret af Puma - 15-Februar-2009 kl. 13:21 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så vidt jeg har forstået, så får man ikke noget B&O der native kan dekode lyden alligevel, så der skal en ekstern forstærker med pre-out på alle kanalerne tilsluttet, hvis jeg vil omdanne min stue til surround med aktive B&O-højttalere. Det er ikke på min to-do liste. Det er vist beskrevet i denne tråd: Det vil da kræve udgift til forstærker (~10kkr.) et sæt aktive baghøjttalere (~7-10kkr. i den blå) og en sub, som godt måtte være Beolab 2 (~12-14kkr. i den blå). Plus de mange grå hår, som opsætningen vil give... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej T-Ras Man må jo til tider lide såvel økonomisk og mentalt....for at udbygge skønheden samt oprettelse af status i ens hjem... Jeg håber du finder den rette løsning til glæde for både dig og konen |
||
![]() |
||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|
Tænker at bruge denne model.. så er der ozze Blu i soveværelse senere hænd.. men kan ikk lige finde det link hvor den stod til 1600.- ca nogen der lige kan huske det eller ved hvor den kan købes billigt ? |
||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |