|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
||
Jeg ville også hoppe på en zepto, har selv 2 i huset og det bliver højst tænkeligt også zepto næste gang. Du kan desuden selv konfigurere til dit ønskede behov |
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Kineserne laver den kvalitet som de bliver betalt for. Som du selv skriver er næsten alt elektronik made in China, både det som er godt og det som er mindre godt.. |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
||
Den ser rigtig fin ud. Den ville klart være mit bedste bud. Lenovo Thinkpad serie er helt klart lækre bærbare, men deres billig-serier (Vxxx, Nxxx) er ikke bygget i samme kvalitet, så jeg ville foretrække den HP ProBook. |
|||
![]() |
|||
GC08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
||
Tja, jeg har lige skiftet laptop på arbejdet fra Dell til Lenovo, og min crasher 3-4 gange om dagen - de fleste gang har været ved simpel browsing i såvel Firefox som Explorer. Jeg ved, at flere kolleger har samme problem. Nu er det så nyt, så jeg ved ikke om det kan skyldes specifikke applikationer, der er lagt på laptopen af vores IT afdeling, der kommer i komflikt med operativsystemet, men det er i hvert ved simpel browsing, det crasher. Så indtil videre er mit indtryk af, at det der skulle sælge lige netop det mærke - stabilitet og robusthed og godt tastatur - i hvert ikke er gældende på alle punkter. For ydelser og specifikationer ligger i forvejen under stort set alle andre mærker til samme pris. |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
Dell er kommet rigtig godt med på markedet omkring solide maskiner og deres nye E6500 er virkelig kvalivare og slår thinkpad med længder. Redigeret af pendec - 24-Juli-2009 kl. 21:16 |
|||
![]() |
|||
ZeC7 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
||
lige for at bringe det på banen igen denne er den samme som denne model http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=535212& q=4510s&sp=all eller hva ? grunden til jeg spørger, er at de har mange modeler på ateadirrect der hedder HP ProBook 4510s Redigeret af ZeC7 - 25-Juli-2009 kl. 09:55 |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
||
Det er denne både på ateadirect og PRC data:
Redigeret af Brixen - 25-Juli-2009 kl. 10:17 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
||
Jeg har personligt gode erfaringer med ACER, i forhold til at de er støjsvage hvilket betyder meget for mig
![]() |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Jeg har selv kig på en ny bærbar.
er der stadig forskel på en amd og intel, med hensyn til støj. har set denne HP Pavilion dv6-1220so http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1493 275_(Wupti2).html en 2,0 GHz Intel Pentium dual core T4200 er vel udmærket, når den ikke skal bruges til spil. |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
||
Til xcardman
Når nu du har det bedste tv, hvorfor så ikke også købe den bedste bærbare pc ![]() http://www.apple.com/dk/macbookpro/ Jeg er selv glad for at jeg skiftede min vista-pc ud med en iMac |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
desværre kan Jeg ikke få en skærm med oled til pc brug endnu, jeg venter stadig. Men til mit behov skal den ikke være så voldsom, derfor havde jeg kig på den HP. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |