|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
iMac er ikke så dyre mere ![]() For en 21,5" iMac er det 1150,- mere end den første i din liste - hvis du er studerende. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|
Hvor stor skærm ønsker du ? Personligt sidder jeg på en 14" 16:9 skærm 1366/768 - I min verden skal skærmen ikke være større på en bærbar. Men jeg forstår du ønsker en bærbar som "fast" pc, og er villig til at afgive lidt på bærbar kontoen - vægt og størrelser, ik'? Dell Studio 17
6110,01kr
Dette burde være rigeligt, jeg bruger et mindre system (og jeg er nørdet med IT ...., og jeg mangler ikke krafter til daglig på nogen måde).
Men det er dit behov der skal dækkes ![]() |
||
.....
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|
Denne http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4206120710
HP COMPUTER TOUCHSMART IQ522Kunne måske også være en smart alternativ. Den har også de krafter der skal til, og så må du røre ved den![]() |
||
.....
|
||
![]() |
||
tranborg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
Tak for linket... det virker da som en god anmeldelse. Men tror nu stadig ikke jeg vil have en 720QM CPU pga strømforbrug. Så mangler egentlig bare at finde ud af om jeg skal vælge en 17.3” High Definition+ (1600x900) LED, eller den mindre 15,6" WLED-skærm i bredformat med Full HD (1920 x 1080). Nogen forslag her?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
.....
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
Men hvis du bare skal bruge den som stationær, så køb en maskine med en stor skærm. Det giver en meget bedre oplevelse, end disse små 17" mini skærme. Holdbarheden på en bærbar er også væsentligt ringere, selvom DELL ligger i den gode ende. Strømforbrug, iMac bruger ikke meget mere end disse bærbare. check evt elsparefonden.dk |
||
![]() |
||
tranborg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
Der er lidt for meget stationær over en Imac. Jeg vil gerne kunne sidde i sofaen eller sengen og skrive, og hvis jeg skal på ferie skal jeg også kunne tage den med. Prisen er også over mit budget, da jeg ikke er studerende, så den vil jeg godt udelukke.
Jeg kan også se at Dell har en Inspiron med SU7300 CPU. Men synes den virker meget dyr i forhold til de andre modeller: 5553 koster den med rabatkupon.
|
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
|
Hvad må den maks koste????
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Jeg tror at 1920 x 1080 bliver for småt på en 15,6" skærm. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
![]() |
|
SU7300 er jo en "Energi spare" CPU, og derfor er den ikke billgere end de andre når man tager Mhz i betragtning.
15.6in Widescreen High Definition (1366 x 768) - Vil for nogen være i underkanten, men til de fleste er det ganske fint. Har du mulighed for at vælge en bedre opløsning til?
Er du i tvivl så tag ind i en butik og se en god skærm i samme størrelse på en anden bærbar med samme opløsning. ![]() Langt de fleste mennesker er tilfreds med den opløsning ved den størrelse skærm, det er mere eller mindre "standard" opløsningen ved de tommer. Ellers skulle jeg mene at den bærbar skulle kunne dække det meste, og så er den da også til at have med i sofa'en og på tur. Redigeret af Notfast - 05-Januar-2010 kl. 15:15 |
||
.....
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ellers er der denne : http://www.shg.dk/2199498
http://eu.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=135&cat2_no=271&prod_no=1881
Fornuftig normal bærbar cpu (35watt tdp)
Godt med ram
7200rpm HDD
15,4" 1680 x 1050 skærm
NVIDIA GeForce GTS 160M - Med HDMI ud
Blåtand
osv osv
Knap så bærbar som den du lige listede op (større strøm forbrug), men her er skærmen i højsæde.
Der er mere "spille" bærbar over denne maskine. |
||
.....
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Yes det bliver smadder træls i længden, og man ændre med at "forstørre" alt ting. - Så det er ikke noget jeg ville give ekstra for (hvertfald en så stor oplødning!).
Redigeret af Notfast - 05-Januar-2010 kl. 15:25 |
||
.....
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |