|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() Sendt: 13-Maj-2009 kl. 20:15 |
Forslag til ny bærbar PC, skyd løs. Pris max 20 tkr. Har kigget på hp 2 stk, den ene med eksternt bd drev,
Redigeret af SVP03 - 13-Maj-2009 kl. 20:16 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Det vil nok være mest nærliggende at spørge din it mand. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Hej. Jeg kan foreslå f.eks. Toshiba Qosmio G50. Jeg ved ikke om man kan opgradere den til BluRay drev. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Tak for det, min IT mand har jeg jo spurgt, han er bare ikke inde i detaljerne om især processor og videoredigering. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
Den er suveræn til netop den slags opgaver. Desuden slipper du for det tunge Vista. Prøv at chekke denne video for at få en fornemmelse af hvordan OSX fungerer. |
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
kender ikk lige prisen men tjek evt. lige Asus w 90 http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=19040 den burde kunne flytte et par fps |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er en firma PC, så windows skal det være, uanset hvor dårligt det end er :-)
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Prøv evt. at se på Dell Precision M6400. De starter fra 13.000,- + moms mener jeg. Har selv en af slagsen og kan varmt anbefale den. Eneste minus er at tastaturet føles en anelse mere plastikagtigt end forventet. Har f.eks. indbygget "jug-shuttle" i touchpad - netop til videoredigering. Ellers kan nævnes:
Eneste minus er at man vist ikke kan få internt blu-ray brænder til den endnu. Link: Dell Vi får typisk 10-15% nedslag i forhold til deres webpriser når vi handler hos dem.
Redigeret af Willer - 14-Maj-2009 kl. 14:40 |
|
Kristian
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
tag 8730W modellen. der er en quadcore i og til videoredigering vil det betyde voldsomt meget når du skal til at encode. Ud over det kommer den med 7200 rpm's disk som også lige giver en tand ekstra, men ellers er de VOLDSOMT overkill til kontorarbejde. Jeg ville købe en billigere bærbar og et lille svin af en stationær med skærm til video delen. Det ville du sikkert kunne få til nogenlunde den samme pris.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |