recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny bærbar til konen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketny bærbar til konen

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Emne: ny bærbar til konen
    Sendt: 05-Marts-2010 kl. 15:43
Kunne det være en fin bærbar til konen http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=102&products_id=3174

Hun skal primært bruge den til email, surf, chat, lidt billeder og office prgrammerne (det kan de fleste pc'er jo klare).

Er der nogen som har gode eller dårlige erfaringer med Lenovo.

Hvis nogen har andre forslag til en bærbar med ca. samme specifikationer og pris, er disse velkomne.

Redigeret af alias - 05-Marts-2010 kl. 15:57
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 16:08
Lidt dyrer, men 1000 x mere WAF.. 

Hvis du disker op med den her, så skal du ikke tikke og be om lov til at se resten af Champions League og VW til sommer LOL

Redigeret af cgmand - 05-Marts-2010 kl. 16:08
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af alias alias skrev:

Kunne det være en fin bærbar til konen http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=102&products_id=3174

Hun skal primært bruge den til email, surf, chat, lidt billeder og office prgrammerne (det kan de fleste pc'er jo klare).

Er der nogen som har gode eller dårlige erfaringer med Lenovo.

Hvis nogen har andre forslag til en bærbar med ca. samme specifikationer og pris, er disse velkomne.

En af mine bekendte købte en Lenovo G550 i sidste uge - den er nu returneret, da hun syntes den var for plasticagtig. Hun køber nok en Asus UL30 i stedet.

Ellers vil jeg også sige Macbook.
Venlig hilsen
KB
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 16:41
den alm macbook er elendig, plastik og grim, skal det være en apple så skal det være macbook pro 13" eller Air..

UL fra ASUS er et godt valg, der er også kommet en million nye konfigureringer af den også med nogenlunde gfx and so on.. hvor den stadig er omkring 5k. plus den har enormt god batteri tid.
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Lidt dyrer, men 1000 x mere WAF.. 

Hvis du disker op med den her, så skal du ikke tikke og be om lov til at se resten af Champions League og VW til sommer LOL
Hvis nogen skulle have en mac var det mig LOL
Jeg behøver heldigvis ikke diske op med noget for at komme til at se bold. Konen er nemlig ligeså vild med bold som mig. Hun mangler bare lige at skifte til det rigtige hold Big smile

Mac er jo et super forslag men ikke til konen. Hun gik helt i baglås da jeg nævnte det. Confused
Hvilket mærke skal man gå efter der skrives jo både godt og skidt om de fleste mærker.

Jeg overvejer også en asus http://www.shg.dk/Baerbare/ASUS-UL80VT-WX077V-2203661.html eller http://www.shg.dk/Baerbare/ASUS-X5DIN-SX142V-2189728.html
Nogen med erfaringer med asus bærbare.

Redigeret af alias - 05-Marts-2010 kl. 22:35
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2008
Point: 869
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 19:35
Jeg har denne til salg:

Kunne være det har interesseSmile knap 5 måneder gammel, så stadig garanti på, og den virker upåklageligt.
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 21:14
Oprindeligt skrevet af Blu-ben Blu-ben skrev:

Jeg har denne til salg:

Kunne være det har interesseSmile knap 5 måneder gammel, så stadig garanti på, og den virker upåklageligt.
Nej tak
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 21:24
Personligt, vil jeg sige at Asus & MSI er at foretrække :)
modellen afhænger jo selvfølgelig helt af hvad man skal bruge den til, hvor meget man vil give, hvad man kan leve med og so on. (og vil da lige pointere, at efter som hun ik skal bruge den til mere end det, og KAN hun leve med en af de lidt mindre computere, så ville jeg da anbefale et netbook, og så gå efter batteritiden! Wink)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Personligt, vil jeg sige at Asus & MSI er at foretrække :)
modellen afhænger jo selvfølgelig helt af hvad man skal bruge den til, hvor meget man vil give, hvad man kan leve med og so on. (og vil da lige pointere, at efter som hun ik skal bruge den til mere end det, og KAN hun leve med en af de lidt mindre computere, så ville jeg da anbefale et netbook, og så gå efter batteritiden! Wink)
Tror også jeg har besluttet at det bliver en Asus og tror det bliver denne her http://www.shg.dk/Baerbare/ASUS-UL80VT-WX077V-2203661.html
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 22:15
Meget fin, ville dog personligt vælge en med lidt hurtigere CPU, min kammerat købte en sort der minder ekstremt meget om den, og han er vældig glad for sin! :) (1.3GHz er jo ik meget, 2.0 minimum tak! LOL)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2010 kl. 09:06

Meget fin, ville dog personligt vælge en med lidt hurtigere CPU, min kammerat købte en sort der minder ekstremt meget om den, og han er vældig glad for sin! :) (1.3GHz er jo ik meget, 2.0 minimum tak! LOL)
Nu behøver man jo som du selv skriver tidligere ikke alverden for at kunne gøre det som konen skal bruge pcen til LOL
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2010 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af alias alias skrev:

Nu behøver man jo som du selv skriver tidligere ikke alverden for at kunne gøre det som konen skal bruge pcen til LOL

Det har så også den fordel at batteriet holder flere timer, når cpu'en er lidt svagere Wink

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu