|
Ny bærbar til kæresten |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du får vist ikke i3 og i5 til 3000 kr. Jeg vil stadig anbefale en ASUS. Men se denne artikel: |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Hun har valgt at søge ind på stidue, så hvis vi hæver baren ril omkring 4?
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
|
Tænk lige på at der findes 2 eller 3 forskellige generation af i3 / i5 processoren. Og mange af de billige bærbare du kan finde, kunne tænkes at indeholde den langsomme 1. generation som også bruger mere strøm.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
|
Kan også varmt anbefale ASUS. Har lige købt en K55VM.
Hvis ikke hun skal lave andet end Office, PDF'fe lidt og ellers surfe så er en ny I3 rigeligt. Forkæl den evt lidt og smid en lille SSD disk i (såfremt hun kan undvære en stor harddisk) - så har du en rigtig fin laptop til formålet. Edit: Men du får ikke en Asus 15" med en nyere i3 til under 4000,-. Måske et kig på DBA giver en bedre chance?
Redigeret af Davidp - 26-Juni-2012 kl. 13:48 |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Se det er jo ret væsentligt. Hvordan lurer man lige det? |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
|
Mener første generation hedder f.eks i5-550m altså 3 tal. 2. generation hedder så f.eks. i5-2640m - altså 4 tal. Nyeste versioner har vist bare højere GHz end 2. gen. men stadig 4 tal.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Så er der ASUS K53E 15,6" med Core i3-2350M til 4195,- Mindre end 15,6" bliver dyrere. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Der er lige det, at hvis det er journalisthøjskolen hun har søgt ind på, skal det være en Mac
![]() |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Det er som pædagog, og 15,6 er den nye størrelse hun kommer til at få. Vil lure lidt mere på Asus maskinerne. Tak
|
||
![]() |
||
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
|
1.gen (nahelem) = i5-xxx, f.eks i5-550m 2.gen (sandy bridge) = i5-2xxx, f.eks i5-2557m 3.gen (ivy bridge) = i5-3xxx, f.eks i5-3460m Jeg ville nu anbefale Lenovo frem for Asus. Alle de Asus' jeg har ejet har haft dårlige tastaturer. Denne her kunne være et bud, den har en 2.gen i3-2350m og 7200rpm harddisk Redigeret af londahl - 27-Juni-2012 kl. 13:40 |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Jeg vil helt klart også anbefale Asus - de er altså bare gode til at lave hammer go'e bærbare. Det med at tastaturet er specielt dårligt på Asus bærbare kan jeg ikke nikke genkendende til - de er faktisk ganske go'e. I løbet af ca. det sidste års tid har jeg købt en Asus G73SW med 16 GB Ram (til mig selv), en Asus Eee PC 1215B til konens lillesøster og en Asus N43SN til min kone. Sidstnævnte er en 14" og meget lækker, men kostede også omkring 6000. Og så forresten en Asus N73SV til min arbejdskollega (altså at jeg anbefalede firmaet at hun fik sådan én).
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
NU har hun selv været lidt på jagt, og kommet frem til en asus med amd processor, men hvordan er det med disse i dag?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |