|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
Hmm hvorfor kan min Dell xps M1710 ikke håndtere bluray film på batteriet, så lagger den total, kun når der er tilsluttet ekstern strømforsyning.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det er fordi når du kører på batteriet så skruer den ned for hastigheden både på CPU'en og på GPU'en for at spare strøm Det kan man slå fra og vælge fuld styrke på begge dele - men så holder batteritiden selvfølgelig heller ikke så længe. Det kan betyde at du måske ikke engang kan se en hel film før den løber tør hvis du kører med et standard 6 cells batteri - den eneste løsning på det er et større 9 cells batteri Redigeret af spawn - 04-November-2008 kl. 17:54 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
X71sr - for HD3470 er et nyere og hurtigere kort end HD2400 som der sidder i PRO71Sr
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
ivanovic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2006 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Så X71SR er bedre??
|
|
![]() |
|
ivanovic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2006 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Prisen er næsten ens så tænkte på at tage MSI eller X71SR, skal lige finde ud af hvad jeg beslutter :)
|
|
![]() |
|
Landbooster ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Kig på danske Novabook. De er blevet meget rost i div. test. Hvis du kan strække dig til 8000,- så er Novabook Terminator virkelig værd at kigge på. http://www.novadata.dk/files/aktuelt.pdf Jeg betalte selv ca 10.000,- for min og den er pengene værd! |
|
Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S XBOX 360 |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
den kører skam med 9 cells ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |