recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny bærbar til surf og multimedie/ middel spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny bærbar til surf og multimedie/ middel spil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny bærbar til surf og multimedie/ middel spil
    Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 20:27
Prøver lige igen, da det sidste tilbud var sløjfet inden jeg fik handlet.

Skal have købt ny bærbar til "alm" brug noget surf og små spil og derudover League of Legends og måske lidt Counterstrike og lignende.

Den skal formentlig transporteres ind imellem og skal måske også bruge dvd drev somme tider. Så på den ene side må den gerne være kompakt, omvendt er ok ydelse også lækkert....

Budgettet er omkring 5k

Har fundet følgende:
pris 5k.  Gf 940M, men intet dvd drev

Pris 5k. GF 840 og optisk drev

Pris 5,5k GF GTX850 optisk drev og 17"

Jeg hælder mest mod den første Asus, da den er let/kompakt. Regner så med at købe et eksternt dvd drev, når det skal bruges. 
 Alternativt kunne man også gå med den anden Asus, jeg går ud fra at det grafikkort er en del bedre end det i de andre to. 
 Lenovo'en er samme pris og indmad, men ved ikke?

Er der noget der skulle trække klart i den ene eller anden retning?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 20:01
glem alt om DVD-drev indbygget. Det er 100x lettere at bare købe et eksternt DVD-drev via usb, så man ikke er hindret i sine valgmuligheder.

Af de 3 du har nævnt er det helt sikkert den første som har det bedste grafik.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 17:39
Tak for svaret. Der er bestilt, det blev til den første Asus....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu