|
Ny bærbar til surf og multimedie/ middel spil |
Besvar |
Forfatter | |
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 20:27 |
Prøver lige igen, da det sidste tilbud var sløjfet inden jeg fik handlet. Den skal formentlig transporteres ind imellem og skal måske også bruge dvd drev somme tider. Så på den ene side må den gerne være kompakt, omvendt er ok ydelse også lækkert.... Budgettet er omkring 5k Har fundet følgende: pris 5k. Gf 940M, men intet dvd drev Pris 5k. GF 840 og optisk drev Pris 5,5k GF GTX850 optisk drev og 17" Jeg hælder mest mod den første Asus, da den er let/kompakt. Regner så med at købe et eksternt dvd drev, når det skal bruges. Alternativt kunne man også gå med den anden Asus, jeg går ud fra at det grafikkort er en del bedre end det i de andre to. Lenovo'en er samme pris og indmad, men ved ikke? Er der noget der skulle trække klart i den ene eller anden retning?
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
glem alt om DVD-drev indbygget. Det er 100x lettere at bare købe et eksternt DVD-drev via usb, så man ikke er hindret i sine valgmuligheder.
Af de 3 du har nævnt er det helt sikkert den første som har det bedste grafik.
|
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret. Der er bestilt, det blev til den første Asus....
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |