|
Ny Bærbar? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2013 kl. 17:23 |
Min 5år gamle Dell XPS M1530 skal snart uskiftet med en ny Bærbar/Pc er desværre ikke nogen computernørd så håber i kan hjælpe lidt
Max pris 7.500 Skal mest bruges til surf og videoredigering/Sony Vegas Skærm størrelse 15 eller 17 intel i7 Ram 8gb eller derover har kigget lidt på disse? eller skal jeg finde noget bedre til prisen? https://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A6rbar/lenovo/ideapad-y510p-8gb-core-i7-15.6%E2%80%B3-gf-gt755m-2gb-st%C3%B8v-sort.html https://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A6rbar/lenovo/g510-8gb-core-i7-15.6%E2%80%B3-hd8750m-2gb-sort.html |
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Først vil jeg linke til den bedste hjemmeside med anmeldelser af bærbare: Deres anmeldelser er meget kritiske, men det er på den måde at de beskriver forskellene på nogle meget ens bærbare. Jeg ved ikke hvad du sætter pris på det sted du køber, men den sidste af dine egne link kan fås lidt billigere andre steder: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Et rigtig godt råd? kig på ASUS bærbare, du får virkelig noget for pengene der! de blevet ret billige kontra hvad du får, deres support samt reklamation er i orden, og så det generelt godt håndværk!
MSI er os fint, dog er de noget dyrere i forhold til.. Lenovo er i og for sig "fint nok" men efter at have arbejdet med dem ad flere omgange ville jeg ik smide mine penge der. dog skal de have et kæmpe plus, de nemme at skaffe reservedele til og udskifte! (hvis man er typen der roder med det selv) |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Kig evt. også hos mm-vision.dk, som selv samler nogle udemærkede bærbare med kvalitets komponenter.
Bl.a. sidste nye Intel i5 og i7 Haswell CPU'er, alle m/8gb ram, alle m/SSD, nogle m/IPS skærm panel, andre med nyt lækkert antiglare TN panel. De fleste har Full HD opløsning og alle har imo et stilrent flot design. De yder desuden 2 års fuld garanti (dog ikke på batterier)
Take a look.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |