|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Undskyld, men den er da noget for dyr! Mindre RAM, mindre harddisk, mindre funktionalitet...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
Enig, den er dyrere og knap så hurtig. Men jeg mener at Lenovo ThinkPad R-serien er bedre kvalitet end Lenovo G-serien, bemærk det manglende ThinkPad navn på G-modellen. Hvad mener du med mindre funktionalitet, den ene har webcam, den anden firewire, så det kommer an på behovet !? Det var blot et forslag til en mere brugbar skærm, hvilket efter min mening er langt vigtigere til hovedformålet med maskinen - skrivning. Men det er jo op til køberen at vurdere for og imod. |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Tallahassee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Hehe, det har jeg absolut ikke fået med..
Men igen, sådan noget med service - er det ikke svært at finde et godt sted?
Mht. selve maskinen, har jeg absolut kun hørt godt om Dell. Og kender faktisk en del der har en :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Min 14 mdr. gamle Dell Studio XPS fik problemer med skæmen her for nylig. Jeg ringede til Dell, 2 sek, så kom der en dame i røret og bad om mit servicenr, 3 sek så kom der en (godt nok megt ung) tekniker i røret. Han bad mig lægge på, så han kunne ringe op til mig, så jeg var sikker på at min tlf.regning ikke blev belastet. Han ringede så op 15 sek senere. Han bad mig mig lige køre en diagnostics test, som naturligvis ikke hjalp. Så sagde han, der kommer en tekniker ud til dig i morgen, og udskifter skærmen. 9:00 næste dag ringede teknikeren til mi, er du hjemme om en time, det var jeg. Og 10:30, havde min laptop fået en funklende ny Full HD skærm. Altså, man skal ikke tro på alt hvad man ser i TV/kontant. Eller måske jeg bare vare usandsynlig heldig. Who knows... /Nils Redigeret af nbu001 - 20-Maj-2010 kl. 12:19 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Eller Dell har strammet op på deres procedurer, efter at de har været "TV-stjerner".
![]() Der er jo også en grund til at Dell som "Brand" er røget helt i kælderen...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Tallahassee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Lidt utroligt med Dell.. Har som sagt altid kun hørt godt om dem, og kender en del der har en Dell. Men så heller ikke rigtig nogen af dem der har haft en pc til rep.
Jeg blev ellers nogenlunde tændt på at købe en Dell, da den jo passer perfekt til ens behov, i og med man selv kan sammensætte den..
Men nu er jeg da blevet mere end betænkelig ved det
![]() |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Nå ja, jeg har jo også lige solgt min Dell, og købt den nye MBP med i7 :-) /Nils |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ikke jeg aner en bønne om, hvad en MBP er...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
![]() |
Så er det defor jeg ikke kender til det - Appl'e serviceorganisation, og holdning til service, har jeg heller ikke tillid til.
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
![]() |
MBP = MacBook Pro.
Laptop'en over dem alle ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |