|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() Sendt: 30-November-2008 kl. 13:24 |
|
Hej hej Jeg står i den situation, at jeg skal ud og finde en ny bærbar, da den gamle er blevet, ja, for gammel. Mit budget lyder på 10k +/- Den vil udelukkende blive brugt til at spille på. Har en fin lille mini bærbar til alt det andet. Jeg har selv kigget lidt på Zepto's Nox 15. Har fundet en enkelt anmeldelse af Nox 15, som må siges at være virkelig positiv (http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?LiteratureID=10966 ) Jeg har selv handlet ved Zepto flere gange og har, stik imod alle odds, oplevet en virkelig god service. Derfor ser jeg ingen problem i at handle der, igen. Jeg har også kigget andre steder, bl.a på Laptops.dk, men det virker bare som om, at jeg får mere for pengene ved Zepto. Råd og forslag modtages med kyshånd. På forhnånd, tak :)
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Jeg synes, når jeg selv konfigurerer den, at den bliver noget dyr i forhold til specs. Jeg ville idag vælge mellem Sony, LG, Toshiba og Fujitsu-Siemens. De giver alle en masse value og kræfter for pengene, hvor Sony og Toshiba måske ligger i den dyrere ende i forhold til LG og Fujitsu-Siemens. Især LG, Sony og F-S, laver virkelig lækre bærbare til gode priser og Toshiba er også rigtigt godt.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Hvorfor køber du så ikke en stationær? Du får langt mere ydelse for pengene og den er mulig at opgradere, hvis der senere bliver behov for et hurtigere grafikkort. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
Hold da op. Vidste ikke der var så stor forskel på stationær og bærbar. Det er helt sikkert noget der skal kigges nærmere på. Der er også massevis at finde på google, så tak :)
|
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Sony VGN-FW21Z er en fed pc, har selv set lidt på den
![]() |
||
![]() |
||
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
Generel misforståelse hos Hr. og Fru. Danmark, så det skal du ikke tænke over. Det er hele den bærbar-hype, som eksistere i dag. Andre fordele, som er meget væsentlige, når man tænker på gaming i stationær vs bærbar.
Velkommen til den rigtige computerverden - nu hvor du i forvejen har en brugbar bærbar, så er der vel heller ingen grund til at investere i endnu en skrivemaskine/lommeregner/dvdafspiller. ![]() |
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
|
Hvis jeg skulle vælge nu, så blev det helt sikkert den sony. har selv en Zepto nu, men kan ikke klage over den, da den bar fungere godt. |
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
||
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
Jeg kan ikke lade være med at være nysgerrig angående dette emne. Hvorfor i alverden vil du overhovedet tænke på bærbar, når det handler om gaming? Fair nok, hvis du primært har brug for at spille under transport, men ellers kan jeg ikke finde en eneste grund, der kunne få mig til at overveje det. Så skulle det da være som en ekstra computer. Min fætter har ny dyr mega top of the line Dell, som han fik af det ingeniør-firma, som han arbejder på. Den er ikke tæt på at yde 50% af min gamle halvt så dyre stationære. Overvej lige et spil som Crysis på en bærbar til 10k!!!! ROFLMAO! |
||
![]() |
||
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
|
Jeg synes, at nogle af argumenterne er mystiske. Hvad skulle forhindre een i at anvende en ordentlig mus? Denne bærbare skal heller ikke flyttes rundt, så man kan da også sagtens sætte en god skærm og et godt tastatur til. En bærbar på bordet tilsluttet skærm og tastatur giver mindre fri bordplads og er grimmere end en pæn stationær sat ned under bordet. |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Alienware laver nok verdens bedste bærbar... Men prisen er også der efter!!
![]() Redigeret af McNiklas - 05-December-2008 kl. 09:06 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Måske fordi jeg forstiller mig at man køber en bærbar, fordi man f.eks. skal bruge den et sted, hvor det ikke er muligt at have en stationær. Tror de glor lidt i S-toget, hvis jeg slæber min 24" Samsung, Saitek-tastatur, Logitech MX-518 Gaming mouse og smider min IceMat musemåtte op på sædet og derefter tilslutter det hele til en eller anden bærbar. Jeg vil da gerne lave en udfordring til bærbar elskerne med at komme med modargumenter til stationær vs. bærbar mht. gaming. Uanset om det er en Alienware eller andet, så er den begrænset til sin ydmyge hardware muligheder og fysiske størrelse. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay. Lad os holde os til at den skal bruges til gaming. Gaming på 17"? Det er jo til grin! Lav budget gaming forgår på 19" og mellemklassen i 22-24". IMHO anyways! Det kommer vel an på hvad man skal bruge den til? Personligt savler jeg pt. over ASUS Eee eller lignende kloner. Det er sgu en lækker bærbar. Den opfylder alle mine krav til bærbar benyttelse. Derudover har den laaaangt bedre batteritid end min nuværende HP med GeForce-gfx, og så kan den være i min Haglöft taske istedet for en seperat taske til kun den bærebare og strømforsyning, fordi den holder jo ikke en hel dag i undervisningen! Redigeret af srnkrkgrd - 04-December-2008 kl. 17:14 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |