|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Jeg skal godt nok love for, at der er stor forskel på pris kontra ydelse. Af hvad jeg kan se, og forstå, så får man langt mere gaming pc ved en stationær. Problemer bliver så at finde det der skal i den :p Kan se, at man kan få masser af gaming pc'er samlet, ved bare en enkelt google søgning. Er det noget som kan bruges eller er "gaming" mærkatet bare sat på for at snyde sådan nogle som mig? Kender det jo selv fra fladskærms markedet. |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Fås den med dansk tastatur? |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Du skal ikke stole på mærkaterne. Jeg har set PC'er med forholdsvis langsomme grafikkort omtalt som spille-PC'er. En PC til spil kunne fx have en 3,0 GHz Core 2 Duo, 4 GB RAM og et 8800 GT grafikkort med 512 MB RAM. Men undersøg, hvad de spil, som du vil spille, har som "minimum requirements" og "recommended". Der er een, som har givet et link til nogle guides i denne tråd. Jeg kan tilføje: Guide til sammensætning af spille-PC. |
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Der er vidst kun ét af gøre. Sætte sig ind i tingene og så bruge den tid det nu en gang tager. Hellere vente lidt end at købe noget jeg fortryder.
|
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Anandtech.com er et godt sted at starte. De har også en købsguide.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |