|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() Sendt: 03-Januar-2009 kl. 14:15 |
Har kigget lidt på den der i næste uges avis fra føtex en compaq cq60-120, som koster 4300kr. Men vil så hører om der er andre ideer herinde. Den skal gerne have hdmi port, så den nem kan sluttes til tv. Min max pris er 6000kr |
|
![]() |
|
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Ingen hjælp at hente herinde så |
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Jeg er imponeret over dit specifikke krav. Det er ikke så tit at man møder en person, der har brug for at vise Powerpoint på fladskærme. Hvilket er den eneste grund til at jeg kan se en idé i det, som du ønsker. For man køber jo kun en bærbar for mobiliteten, ikk'?
Anyways. Mit bud ville helt klart være Leveno ThinkPad SL400 2743. Den kan fåes her til knap 6000. Du kan læse en test her. Føtex er desuden til FØdevarerogTEXtil - jeg støtter hellere special forretninger på nettet end sådan et sted, hvad angår denne type varer. Jeg vil gerne købe min rugbrug og leverpostej der. (Hvis de ikke var så dyre - og ja.. jeg har arbejdet der!) Hvis du har brug for en computer, der blot skal være hjemme, så vil jeg naturligvis peje på en stationær, men det går jeg ikke udfra med dine specifikkekrav. ![]() Edit: Glemte lige IBM's egen side. Det er en SL-serie bærbar. Kig her eller her for galleriet. Redigeret af srnkrkgrd - 04-Januar-2009 kl. 13:35 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis man skulle vælge mellem disse maskiner hvilken så: eller
eller er det maskiner man skal holde sig fra? |
|
![]() |
|
![]() |
Ikke nogen kloge hoveder der kunne hjælpe
|
|
![]() |
|
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Du kunne også kigge på en af Dell's: http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.as px/laptop_studio_15?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&ref=lthp &s=dhs
|
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
MSI laver generelt nogle helt okay ting. Hvis valget stod imellem de to produkter, så ville jeg vælge EX600-430NE. Grunden er Intel processoren, der clock for clock er hurtigere end AMD'en og endda 100MHz hurtigere. Derudover er det et GeForce9400M, og selv om det chipsetmæssigt er nødagtigt det samme som GeForce9300 på AMD maskinen, så er det clocket hurtigere.
Det er IMHO et bedre bud end den Levono IBM og Dell, der er forslået. Det ser ud til at være en okay bærbar, men det er trods alt stadig væk kun en bærbar. Jeg vil endnu engang benytte lejligheden til at peje på en stationær, hvis det blot er en hjemme computer. Jeg ved godt, at jeg har sagt det før, men det er 112% det bedste valg, hvis den ikke skal bruges alle mulige mærkelige steder. Redigeret af srnkrkgrd - 11-Januar-2009 kl. 12:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |