|
Ny brugerflade på HBO Nordic? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2017 kl. 09:06 |
Er der kommet en funktion til at se næste afsnit (som på Netflix)?
Det var en af grundende til, at jeg opsagde mit abonnement: At den funktion manglede Redigeret af jake51 - 13-December-2017 kl. 09:08 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke prøvet at se noget endnu, men det er stadigvæk ikke muligt at have en serie som favorit.
Der er stadigvæk en total ligegyldig Recently Watched sektion, hvor det IKKE er muligt at gå videre til næste afsnit. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://digitalt.tv/hbo-nordic-har-opdateret-deres-app-smartphone-apple-tv/
HBO Nordic har opdateret deres app til smartphone og Apple TVHBO Nordic har netop opdateret deres HBO Nordic-app til smartphone og Apple TV. Ældre versioner af HBO Nordic-appen fungerer derfor ikke længere optimalt. HBO Nordic opfordrer derfor til at man opdaterer appen, så man kan få glæde af appens nye funktioner. Af nye funktioner nævnes en forbedret ydeevne, en markant forbedret navigation, nyt design og ikke mindst flere nye funktioner, som for eksempel en liste over dine seneste søgninger i søgefunktionen, så du hurtigt kan finde dine favoritter. Vi savner dog fortsat at man kunne tilføje serier og ikke kun specifikke afsnit til huskelisten i app’en. Flere ser ud til at problemer efter opdateringen kan vi se på Google Play Store anmeldelser. Vi skulle også afinstallere og geninstallere før den nye version virkede. Opdatering alene gjorde at app’en gik ned. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
ThomasT1976 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har netop opsagt mit abonnement af 2 årsager. Android App'en er sindsygt ustabil sammen med Chrome Cast og så er det så besværligt at forsætte en serie. Det duer bare ikke, når man netop slår sig op på serier.
|
|
TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
Reciever: Onkyo TX-SR608 Højttalere: KEF KHT-3005 Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |