recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Brugt Gamer PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Brugt Gamer PC

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jaqz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Juli-2011
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jaqz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Brugt Gamer PC
    Sendt: 18-December-2020 kl. 17:04
Hej alle kloge hoveder :)

Jeg er på udkig efter en brugt gamer pc til min søn på 13. Jeg har ikke lige fulgt med i dette marked i mange år er derfor på bar bund mht. pris og ydeevne.

Har fundet denne til 4200,- 

CPU I7 4790 3,4 8 tråde
GFX ASUS GTX 980 STRIX
RAM 16 GB  HyberX Fury
HD 256gb  SSD + 3000 gb SATA
Kabinet Coolermaster RGB
600 Watt coolermaster

Eller findes der noget bedre der ude på brugt markedet i KBH området.

MVH 
Jakob



Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2020 kl. 04:59
med eller uden windows`? umiddelbart ville jeg sige det var en god tusse for dyrt mindst. - der er en maskine i købt/salg der er vurderet til 3K Med et geforce 2070.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2020 kl. 09:37
Hvad er skærmens opløsning?
Skal han spille nye eller ældre spil?
GTX 980 er et fint grafikkort til 1080p, men det er ved at være gammelt


Redigeret af jake51 - 19-December-2020 kl. 21:39
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2020 kl. 10:20
Den er for dyr. Alt er for gammelt i den PC, så en reel fair pris for den PC, er ikke mere en ca 1000 kroner.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2020 kl. 12:23
GTX 980 er 3 generationer gammelt grafikkort.
Der er virkelig løbet en del vand igennem åen siden.
Jeg ville sætte såfan en maskine til 2000 kr. Den er udenfor grænsen til hvad der kan opgraderes på.
Det er en fin maskine til mange ting, men ikke til aktuelle spil.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2020 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Den er for dyr. Alt er for gammelt i den PC, så en reel fair pris for den PC, er ikke mere en ca 1000 kroner.


Kan du finde mig en tilsvarende maskine til 1000kr? Jeg vil gerne købe alle dem du kan finde.

Grafikkortet alene sælges typisk for 7-800kr på ebay.


Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2020 kl. 18:20
Tænker jeg ville gå efter denne i stedet for
https://www.dba.dk/selvbyg-god-1050ti-gamer-33/id-1074216740/
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2020 kl. 18:25
Theilo, det grafikkort - GTX 1050 TI - er ikke meget værd
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2020 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Den er for dyr. Alt er for gammelt i den PC, så en reel fair pris for den PC, er ikke mere en ca 1000 kroner.


Kan du finde mig en tilsvarende maskine til 1000kr? Jeg vil gerne købe alle dem du kan finde.

Grafikkortet alene sælges typisk for 7-800kr på ebay.

Hæ, T-Duck har det med at undervurdere voldsomt Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2020 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Den er for dyr. Alt er for gammelt i den PC, så en reel fair pris for den PC, er ikke mere en ca 1000 kroner.


Kan du finde mig en tilsvarende maskine til 1000kr? Jeg vil gerne købe alle dem du kan finde.

Grafikkortet alene sælges typisk for 7-800kr på ebay.



nej det kan jeg ikke..

Men det er det jeg mener, det er gammelt hardware som ikke er meget værd den dag i dag. Og med et så gammelt et kort, som et nyt kort hvis vi tager 1070 eller AMD 480 der er billigere men understøtter flere nye apu'er, til lidt over en 1000. Så er den og sat for højt i forhold til ydelsen
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2020 kl. 19:06
T Duck, hvis hans dreng spiller det samme som de drenge her i huset som har et gtx 1050 hver, er det alt andet end rigeligt.

Tænker man tager et udgangspunkt som hedder, hvad vil jeg give og så finder det bedste til den pris, længere er den ikke.

Om det så er et par år ældre end det sidste nye går nok.
Bare min mening

Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2020 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

T Duck, hvis hans dreng spiller det samme som de drenge her i huset som har et gtx 1050 hver, er det alt andet end rigeligt.

Tænker man tager et udgangspunkt som hedder, hvad vil jeg give og så finder det bedste til den pris, længere er den ikke.

Om det så er et par år ældre end det sidste nye går nok.
Bare min mening

det er jo helt enige i. Men når prisen er for høj i forhold til, hvad den understøtter. Det nytter ikke at man demissionere lige til øllet. For så ender det med man betaler mere
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu