|
Ny Brugt Gamer PC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
T duck prisen på den jeg linkede til ligger i den høje side korrekt, men ville nok smide et bud afsted på 2500kr, virker mere rimeligt. |
|||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
||
Hvorfor så skrive at prisen skulle være 1000kr? Du ved jo godt at det er ligeså useriøst som 4200.
|
|||
![]() |
|||
Agent Orange ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 25 |
||
Ved godt du ikke kan bruge det til meget, men jeg har en maskine jeg skal have solgt når jeg får mit RTX 3080. Dog med en 4790K og 1080 grafikkort, hvor jeg forventer omkring 3500 for den, så de 4200 virker noget over en fair pris.
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Her har vi en maskine som ikke er mere end 1.000 kr værd. Normalt så sige man med nvidia at når man går en generation frem, så går man en model ned (plus lidt mere). Det er dog ikke helt sandt med Ampere GPUerne, men så er vi også i et helt andet prisleje end hvad vi snakker om her. Så 980 er lidt svagere end 1070. Så 1050ti er lidt stærkere end 960, men noget svagere end 980. Plus alle andre dele også er dårligere: 4790 er noget bedre end 2600. 16 GB ram er bedre end 8. 250 GB SSD vs. 120 GB. 3000 GB lager vs. 500 GB.
Den første PC er mellem 2.000-2.500 kr værd, men den du linker til omkring 1.000 kr. |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Desuden er det en forældet langsom cpu og ikke et gamer grafikkort.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
Ikke at selve maskinen ikke er god, men hold nu op hvor en gang gammelt junk til den pris. Umiddelbart lugter det af at være en refurb.dk "gamer" maskine. Jeg ved de har lavet den slags maskiner tidligere, og det samme gør en lang række andre genbrugsvirksomheder som opkøber gamle PC'ere og sælger dem igen. Men der skal nok være nogen der falder for den. Kig eventuelt her: https://www.proshop.dk/Guides/PcAssembling/8030590 (husk at tilføje windowslicens!) Den kan fint køre lidt CS GO og lidt fortnite i den standardbestykning den har, og CPU er ca 4x hurtigere end den fra DBA. Jeg vil dog sige at det vil være en god ide at bruge de 200,- ekstra på en 650W strømforsyning. Så kan du også opgradere med et ganske fortrinligt grafikkort efterfølgende. - og du får 3 års garanti på maskinen fra proshop.
|
|||
![]() |
|||
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
||
Kan man få et GTX 1070 til omkring 1000,-? Jeg synes ikke jeg kan finde noget i det prisleje??
|
|||
![]() |
|||
roflerne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2011 Status: Offline Point: 73 |
||
Hvis du henter på Vesterbro har jeg følgende: Lian Li PC-V1200A Miditower 6700k16 eller 32gb ram, kan ikke lige huske. ASUS Z170-PRO Noctua something CPU køler med blæser Som din søn kan få mod en donation til en velgørendhed. Der mangler en hdd, en strømforsyning, et grafikkort og måske nogle monteringssskruer til bundkortet. |
|||
Mvh Martin
------------------------------- Samsung PS50C7705 |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
![]() |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |