|
Ny brugt projektor |
Besvar |
Forfatter | |
Scorpiodkfyn
Ny bruger Oprettet: 14-August-2019 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-August-2019 kl. 21:58 |
Hej.
Jeg er blevet tilbudt at købe denne her projektor: BenQ MH741 DLP-projektor Jeg skal bruge den primært til spil/film.
Den koster 2000 kr. Ville det være et ok valg? |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en data projektor og er ikke optimeret til video
Den støjer en del til den lille pris er det svært For den er vel 2000 værd hvis pæren ikke er gammel Men du får hvad du betaler for.
Redigeret af hansie - 15-August-2019 kl. 08:17 |
|
Mortiniz
Junior bruger Oprettet: 30-November-2012 Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en BenQ W1300 til salg her, hvis det kunne have interesse?
|
|
Scorpiodkfyn
Funktioner
Tak(0)
|
Okay!
Men er den desideret dårlig til film/spil? Den Benq W1300, har du et billed af hvordan det ser ud med de støvkorn?
Redigeret af Scorpiodkfyn - 15-August-2019 kl. 09:55 |
|
Scorpiodkfyn
Funktioner
Tak(0)
|
Pæren har kørt 127 timer, projektoren er fra 19/7-17
|
|
Mortiniz
Junior bruger Oprettet: 30-November-2012 Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som Hansie skriver, er den førstnævnte en dataprojektor og dermed ikke særlig velegnet til film.
Mht. pletterne fra støvkornene i min W1300 har jeg desværre ikke et billede af det, men det er virkelig ikke meget, det drejer sig om, og slet ikke noget, der ødelægger filmoplevelsen, da det udelukkende er synligt i helt mørke billeder som fx nattescener. Jeg nævner det bare, så køber ikke føler, at han har købt katten i sækken. Prisen er i øvrigt ikke fast.
Redigeret af Mortiniz - 15-August-2019 kl. 10:40 |
|
Scorpiodkfyn
Funktioner
Tak(0)
|
Ok :) Så er det nok ikke den Benq jeg skal satse på! Jeg skriver lige til dig på DBA ang. din W1300 :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |