|
Ny brugt Surround reciver råd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zangger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-April-2015 Sted: Ålbæk Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2015 kl. 09:33 |
Hej
For ikke så lang tid siden købte jeg mig dette 7.1 sæt Dali Suite 2.8 2 Front, 4 Side og Center SVS 12 plus Sub Pioneer VSX 1015TX reciver Jeg vil gerne have have mere ud af højtalerne og bedre tilslutnings muligheder. Desuden vil jeg købe brugt. Den er en jungle at bevæge sig rundt i og jeg har brugt timer på at læse og lede. Disse recivere ser jeg som en mulighed, men har ingen erfaring med Surrond recivere Pioneer SC-LX75 til 4500 Pioneer SC-LX83 til 5700 Nad T775 til 5000 Denon AVR-4810 som er til salg her inde, Nuværende bud er 4500 Alle har HDMI og mulighed for at koble op på internet Spørgsmålet er så hvilken vil give mig den bedste lyd sammen med mine højtalere. Jeg er med på at vi alle har forskellige preferencer til lyd, men har brug for jeres viden for at kunne komme videre :) |
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har PT LX75 og kan ihvertfald umiddelbart sige, at det var en kæmpe opgradering i forhold til min gamle Onkyo 806, og så bliver en digital forstærker altså ikke så varm
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Havde selv gået efter Denon 4810
Men smag og behag . Nogle er mærke freak andre ikke men alle fornuftige køb |
|
![]() |
|
zangger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-April-2015 Sted: Ålbæk Status: Offline Point: 3 |
Tak for du brugte tid på at svarer.
Hvorfor Denon? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Køb en LX83! Et rent kraftværk. Har gennem tiden haft 6 Pioneer rcievere, hvor en har været på værksted pga en kontrollampe. Siger vel lidt om kvaliteten.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Kan godt lide Denon pga fint design. ( ja de ligner hinanden ) Nemme menu'er og nem opsætning. Denon plejer at have lang levetid og er meget stabile. Har selv haft flere modeller. Det kan være svært at råde dig. nogle syntes bedre om andre, så mange af disse råd bliver personlig smag. Og skal jeg bruge noget af det Kampus skriver, så har ingen af mine Denon's været på værksted ![]() Og det er ikke helt rigtigt for den ene er på mit værksted ![]() Redigeret af hansie - 05-April-2015 kl. 11:36 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Ville gå udenom NAD. De har haft problemer med en række modeller, så hvorfor tage chancen?
Klaus |
|
![]() |
|
Tak for jeres råd:)
Købte en LX 83 Kampus kan du fortælle mig hvordan jeg får maskinen på nettet? Den har registreret ip add osv, men når jeg starter HMG sker der intet |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Kan huske den bare selv lavede ip adr osv, og så virkede det!
Har du prøvet en genstart af router og reciever? Redigeret af Kampus - 06-April-2015 kl. 11:49 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |