|
Ny CD afspiller, men hvilken? |
Besvar |
Forfatter | |
Hugi
Ny bruger Oprettet: 01-Januar-2009 Status: Offline Point: 1 |
Emne: Ny CD afspiller, men hvilken? Sendt: 01-Januar-2009 kl. 19:27 |
Først og fremmest vil jeg ønske jer et godt nytår herinde på siten! Jeg står og skal have mig en ny cd-afspiller til mit anlæg og kunne godt bruge lidt vejledning. Jeg har fået siden anbefalet af en bekendt så jeg håber i kan pege mig i den rigtige retning. Mit anlæg består af 1x NAD C372, 1x NAD C272 som begge kører som mono blokke og driver mine Mirage M3-si. Jeg prøvede en Harman Kardon afspiller på anlægget og min diskant blev utrolig skinger og min bass blev meget vag. Det lød væsentlig ringere end på min gamle Yamaha DVD/CD afspiller (DVD-S796). Så nu går jeg og kigger på NAD C542, men der findes jo så mange så jeg vil være sikker på at jeg smider pengene i den rigtig retning. Jeg regner med at snolde for i omegnen af 5.000,-. På forhånd tak! Mvh Hugi PS: håber jeg har oprettet min tråd i den rigtige kategori! |
|
fast2night
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
Sendt: 01-Januar-2009 kl. 19:35 |
Måske skulle du kigge lidt på Oppo's DV-983H DVD-afspiller. Den gør nogle af de tunge drenge meget nervøse, både på billed- og lydsiden.
Jeg har én selv, og den er fremragende til CD, HDCD, SACD og DVD-A. Her er lidt at gumle igennem med masser af links til reviews: http://www.oppodigital.com/dv983h/default.asp |
|
Mvh Hans
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |