|
Ny center højtaler. Max 48cm bred |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juli-2013 kl. 22:27 |
Da jeg har fået nyt tv møbel uden lige at tænkte over hvor bred min center var er jeg nød til at investere i ny center..
Min nuværende er en Dali Ikon som jeg faktisk har været rigtig glad for pga diskanten.. Men da den ikke rigtig kan være der mere er jeg på udkik efter en ny.. Behøver ikke være dali da den blive gemt væk i møblet.. vigtigst er den spiller rent og detaljeret... Mål i den nye skab er max 48cm bred - 33 cm dyb.. |
|
![]() |
|
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du er lidt fiks på fingrene og hvis enhederne ikke er bredere end de 48 cm, kan du jo lave et kabinet der passer til møblet (enheder er ligeglade om kabinetvolumen er oppe, nede eller vedsiden af dem, så længe den nye kasse bliver på lige så mange litter som den gamle) så beholder du den lyd du godt kan lide, det originale kabinet gemmer du naturligvis, hvis du så engang vil sælge den, er det jo bare at flytte enheder osv. Tilbage igen
![]() |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
ahh.. nok ikke lige den bedste til at gå igang med såda et project.. så hellere sælge den og købe en anden :)
|
|
![]() |
|
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
Ok, men det er ellers et godt begynder projekt, når finish ikke bliver synlig, er der jo plads til lidt ekstre tommelfingre ![]() |
|
![]() |
|
Haha det da rigtigt. Men har desværre ikke tid eller tålmodighed til sådan en projekt :)
Jeg tror det bliver en xtz 99.25 der erstatter den |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvad har du af fronthøjttalere nu? Det er jo bedst at holde hele fronten i samme mærke og model, så lydprofilen ikke bliver markant anderledes i front og center..
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jeg har en xtz 99.25 du kan købe for 1500
|
|
![]() |
|
Kunne vi nok godt finde ud af. Hvor du fra i landet?
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Stor København. 2920 Charlottenlund :-)
|
|
![]() |
|
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
Er det den samme centerhøjttaler, som du i din egen salgstråd har sat til salg for kr. 1.400?
|
|
![]() |
|
Jep, er også blevet enig med sælger om 1400,-. Jeg havde simpelthen glemt hvad jeg havde sat den til :-)
|
|
![]() |
|
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
Ok, begge priser virkede helt fine i forhold til produktet. Køber blir helt sikkert tilfreds
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |