recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Chromecast Google TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Chromecast Google TV

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Steffe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Nej
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2020 kl. 21:43
Modtager også min i morgen. 
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 382
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 12:06
Min er lige kommet ind ad døren. Også bestilt fra FNAC. Tak for tippet :)
Mvh dan.
Til top
Steffe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Nej
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 13:07
Yes min er også kommet ind og den er nu installeret.

Er positivt overrasket :)

Til top
kimj.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Februar-2013
Sted: København, Danm
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimj.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 17:38
Jeg har også fået min. Den virker fint, bortset fra at jeg ikke kan få TV2 Play til at virke.
Jeg har fået installeret appen, men den lukker bare igen når jeg starter den.
Er der nogen der har fået TV2 play til at virke?

Til top
jecdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Januar-2019
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jecdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 17:46
Nej jeg kan heller ikke få TV 2 Play til at virke. 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af kimj.dk kimj.dk skrev:

Jeg har også fået min. Den virker fint, bortset fra at jeg ikke kan få TV2 Play til at virke.

Hej.

Citat: 'Android version:
TV 2 PLAY app’en kræver som minimum Android version 6.0, for både mobil og tablet.
Til Android TV kræver det ligeledes som minimum Android version 6.0.'


Jeg ved ikke hvordan TV2 Play kan virke på både Tablet og Android TV fra samme download?


TILFØJELSE:

Citat: 'Ligeledes er det muligt for dig at hente app'en på Android-enheder som f.eks. Nvidia Shield.'

Fra: https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/articles/360005953953-TV-2-PLAY-p%C3%A5-Android-TV

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 20-Oktober-2020 kl. 18:10
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 18:11
Mistænker lidt at tv2play ikke skrevet til Android tv 10

Redigeret af T-Duck - 20-Oktober-2020 kl. 18:58
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
kimj.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Februar-2013
Sted: København, Danm
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimj.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af kimj.dk kimj.dk skrev:

Jeg har også fået min. Den virker fint, bortset fra at jeg ikke kan få TV2 Play til at virke.

Hej.

Citat: 'Android version:
TV 2 PLAY app’en kræver som minimum Android version 6.0, for både mobil og tablet.
Til Android TV kræver det ligeledes som minimum Android version 6.0.'


Jeg ved ikke hvordan TV2 Play kan virke på både Tablet og Android TV fra samme download?


TILFØJELSE:

Citat: 'Ligeledes er det muligt for dig at hente app'en på Android-enheder som f.eks. Nvidia Shield.'

Fra: https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/articles/360005953953-TV-2-PLAY-p%C3%A5-Android-TV

Hilsen Carsten.

Jeg synes bare det ser ud til at den du linker til er versionen der kan bruges til Android telefoner, jeg får i hvert fald ikke mulighed for at vælge at installere til Chromecast fra det link.
Det ser ud til Chromecast'en kører Android TV version 10


Redigeret af kimj.dk - 20-Oktober-2020 kl. 18:34
Til top
jecdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Januar-2019
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jecdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 19:27
Sjovt nok så kommer der forslag fra tv 2 Play på startskærmen. 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af kimj.dk kimj.dk skrev:

  Jeg synes bare det ser ud til at den du linker til er versionen der kan bruges til Android telefoner, jeg får i hvert fald ikke mulighed for at vælge at installere til Chromecast fra det link.
Det ser ud til Chromecast'en kører Android TV version 10

Hej.

Det man skal finde er TV2 Play for Android TV.

En måde at gøre det på, er ved at gå ind i Google Play Store på Chromecast med Google TV og søge efter TV2 Play.

Jeg håber, at det vil være muligt at finde en og kun en, og at de skriver at den er for Android TV.

Ellers ville jeg kontakte TV2 Play kundeservice, og høre hvilken der er den rigtige?

Hilsen Carsten. 



Redigeret af csell - 20-Oktober-2020 kl. 19:36
Til top
kimj.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Februar-2013
Sted: København, Danm
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimj.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af jecdk jecdk skrev:

Sjovt nok så kommer der forslag fra tv 2 Play på startskærmen. 

Kan det ikke være via Yousee app'en, hvis du har TV2 Play via Yousee? Sådan er det også hos mig, selvom TV2 Play app'en ikke virker.
Til top
kimj.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Februar-2013
Sted: København, Danm
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimj.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af kimj.dk kimj.dk skrev:

  Jeg synes bare det ser ud til at den du linker til er versionen der kan bruges til Android telefoner, jeg får i hvert fald ikke mulighed for at vælge at installere til Chromecast fra det link.
Det ser ud til Chromecast'en kører Android TV version 10

Hej.

Det man skal finde er TV2 Play for Android TV.

En måde at gøre det på, er ved at gå ind i Google Play Store på Chromecast med Google TV og søge efter TV2 Play.

Jeg håber, at det vil være muligt at finde en og kun en, og at de skriver at den er for Android TV.

Ellers ville jeg kontakte TV2 Play kundeservice, og høre hvilken der er den rigtige?

Hilsen Carsten. 


TV2 plays kundeservice er lige vendt tilbage og siger det ikke virker til den nye Chromecast 🙁
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu