|
Ny Chromecast Google TV |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Steffe
Junior bruger Oprettet: 10-Januar-2012 Sted: Nej Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Modtager også min i morgen.
|
||
danji
Super bruger Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min er lige kommet ind ad døren. Også bestilt fra FNAC. Tak for tippet :)
|
||
Mvh dan.
|
||
Steffe
Junior bruger Oprettet: 10-Januar-2012 Sted: Nej Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yes min er også kommet ind og den er nu installeret.
Er positivt overrasket :) |
||
kimj.dk
Junior bruger Oprettet: 13-Februar-2013 Sted: København, Danm Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også fået min. Den virker fint, bortset fra at jeg ikke kan få TV2 Play til at virke.
Jeg har fået installeret appen, men den lukker bare igen når jeg starter den. Er der nogen der har fået TV2 play til at virke? |
||
jecdk
Ny bruger Oprettet: 14-Januar-2019 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej jeg kan heller ikke få TV 2 Play til at virke.
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Citat: 'Android version: TV 2 PLAY app’en kræver som minimum Android version 6.0, for både mobil og tablet. Til Android TV kræver det ligeledes som minimum Android version 6.0.' Jeg ved ikke hvordan TV2 Play kan virke på både Tablet og Android TV fra samme download? TILFØJELSE: Citat: 'Ligeledes er det muligt for dig at hente app'en på Android-enheder som f.eks. Nvidia Shield.' Fra: https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/articles/360005953953-TV-2-PLAY-p%C3%A5-Android-TV Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 20-Oktober-2020 kl. 18:10 |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mistænker lidt at tv2play ikke skrevet til Android tv 10
Redigeret af T-Duck - 20-Oktober-2020 kl. 18:58 |
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
kimj.dk
Junior bruger Oprettet: 13-Februar-2013 Sted: København, Danm Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes bare det ser ud til at den du linker til er versionen der kan bruges til Android telefoner, jeg får i hvert fald ikke mulighed for at vælge at installere til Chromecast fra det link. Det ser ud til Chromecast'en kører Android TV version 10
Redigeret af kimj.dk - 20-Oktober-2020 kl. 18:34 |
||
jecdk
Ny bruger Oprettet: 14-Januar-2019 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sjovt nok så kommer der forslag fra tv 2 Play på startskærmen.
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Det man skal finde er TV2 Play for Android TV. En måde at gøre det på, er ved at gå ind i Google Play Store på Chromecast med Google TV og søge efter TV2 Play. Jeg håber, at det vil være muligt at finde en og kun en, og at de skriver at den er for Android TV. Ellers ville jeg kontakte TV2 Play kundeservice, og høre hvilken der er den rigtige? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 20-Oktober-2020 kl. 19:36 |
||
kimj.dk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan det ikke være via Yousee app'en, hvis du har TV2 Play via Yousee? Sådan er det også hos mig, selvom TV2 Play app'en ikke virker.
|
||
kimj.dk
Funktioner
Tak(0)
|
|
TV2 plays kundeservice er lige vendt tilbage og siger det ikke virker til den nye Chromecast 🙁
|
||
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |