|
Ny Chromecast Google TV |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | |
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
miri
|
|
TobiLau
Ny bruger Oprettet: 16-November-2020 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige et sidste spørgsmål inden jeg bestiller - bliver varen ikke tager i tolvet, så man skal betale ekstra, hvis ja hvor meget skal man betale i tolv?
|
|
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen ting inden for EU
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvordan fungerer mailbox.de og hvordan er fragtpriserne?
Der er noget automatic dispatch til 7€, men ift. Google TV har jeg fundet den til 58€ i Tyskland, hvor de ikke sender til DK så overvejer mailbox.de.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har ikke prøvet, så kan ikke svare på andet.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
agrauballe
Junior bruger Oprettet: 11-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gav 16,16€ med GLS fra Mailboxde.com
|
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay tak og hvad med automatic dispatch brugte du også det?
|
|
agrauballe
Junior bruger Oprettet: 11-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej ventede bare på en mail fra dem om at pakken var ankommet, forberedte herefter forsendelsen og indbetalte det beløb der skulle til.
|
|
Tbent
Bruger Oprettet: 11-Oktober-2008 Sted: Næstved Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
|
Må sige at jeg er lettere imponeret over Fnac.com, jeg bestilte en Google Tv tirsdag ved 20. tiden og kl. 02:30 var forsendelsen oprettet i Postnord appen og i dag fredag blev den leveret på kun 3 dage fra Frankrig, det er sgu i orden, den endte på ca. kr. 600,- inkl. fragt.
Det var lige at bestille i en dansk webshop.
|
|
Sony 55XE9005
Nvidia Shield pro, Google Tv, Marantz SR5013 Sony BDP-S550 Dali Fazon F5, Dali Motif, Beolab 4000, BK XLS300 Sonos Play5, Connect, Move Server Asrock J4205 med Ubuntu |
|
Mikael nielsen
Bruger Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den ene skulle gerne være den gamle version og den anden en nyere version
|
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blot til info hvis nogen vil have Google Chromecast så er det på tilbud på hos Saturn til 58,2 euro, rabat kommer først ved checkout.
Der er generelt rabat på en del ting. Derudover kan man tilmelde sig på deres newsletter og få 10 euro i rabat. Har lige købt 2 STK og med fragt vi mailboxde.com ender de på 465 kr STK.
Redigeret af Jonas_R - 08-Februar-2021 kl. 15:42 |
|
agrauballe
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tricket, en rigtig god pris 👍
|
|
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |